Demna Gvasalia jučer je predstavio novu kolekciju za jedan od najpopularnijih brendova današnjice. Tako je Balenciaga podigla ljestvicu onoga što očekujemo od revije, a nova resort kolekcija koja, negirajući tijelo, istovremeno odašilje itekako jasnu i važnu poruku usmjerenu ka izazovnom društvu današnjice – oduševila je modni svijet.
Zamislite ovaj prizor, u brokerskoj meki, njujorškoj burzi, umjesto uglađene gospode u odijelima, prošetali su modeli odjeveni u lateks, a prve redove popunila neka od ključnih imena svjetske showbiz scene. Demna, kreativni direktor Balenciage, istaknuo je da moda mora reflektirati trenutno stanje svijeta i upravo zato odlučio je pokriti lice i tijelo modela lateksom, a preko odjenuti odjeću te na taj način ukazati na zastrašujuća vremena u kojima živimo. Kolekcija doista jest na prvi pogled uznemirujuća, ali i iznimno privlačna jer svojevrsna camp estetika ukomponirana u prepoznatljivu street priču, donijela je iznimno dinamičnu i kompleksnu reviju!
Sama revija bila je podijeljena u tri dijela od kojih je prvi dio inspiriran couture komadima ove prestižne modne kuće, drugi dio je fokusiran na večernje odjevne predmete dok onaj posljednji treći – donosi suradnju s adidasom. Upravo je posljednji dio revije bio najisčekivaniji jer street je odavno ušao u visoku modu, a Balenciaga i adidas su dobitna kombinacija želite li ‘zlatnu koku’ koja će odmah biti rasprodana.
Sama kolekcija je estetski vrlo odvažna i jaka, ne ostavlja prostora fragilnosti, a oversized komadi, naglašavanje elemenata i zagasit kolorit, dodatno doprinose spomenutom dojmu. Osim toga, ima tu još doslovno svega, od istaknutih logotipova kao jednog od zaštitnih znakova brenda pa sve do zadiranja u neka prošla vremena. Primjerice, estetika osamdesetih je i više nego prisutna, stoga će ova revija zasigurno probuditi neka stara sjećanja, a mlađe generacije podsjetiti na modnu ostavštinu, no u svom prepoznatljivom ruhu. Demna je dizajner koji bez razmišljanja jako dobro razumije svoju publiku i zna da će gotovo sve što napravi naići da oduševljenje jer Balenciaga je više od odjeće koju pokazuje, ona je, možemo reći, svojevrsni pokret i statusni simbol!
Foto: Instagram, Youtube