“Orlando: A Biography”, knjiga koju potpisuje legendarna Virginia Wolf, priča je o pjesniku koji mijenja spol, a dosad je inspirirala brojne kreativce. Kreativni direktor modne kuće Burberry, Christopher Bailey, upravo je ovo književno djelo provukao kroz svoju najnoviju kolekciju prikazanu u Londonu.
Modnu je publiku na sjedalima londonskog Makers Housea dočekala knjiga Virginije Wolf, a kolekcija koja je šetala pistom imala je naraciju poput one u knjizi. Bailey ju je zamislio kao spoj prošlosti i budućnosti koji se ogledao u detaljima poput elizabetanskih volana te oversized modela koji se povezuju sa suvremenim stilskim izričajem. Ono o čemu se posebno šuškalo je upravo “see-now-buy-now” koncept kojeg usvaja sve veći broj modnih kuća, ali koji istovremeno privlači i nebrojne kritike na račun ubrzavanja visoke mode koja svojim kupcima nastoji ponuditi sve i sada. Naime, odmah nakon londonskog showa, publika je u Burberry butiku u ulici Regent u samom centru Londona mogla kupiti ono što je netom prije ispred njih prošetalo. Bailey je, osim revije, svojim posjetiteljima prikazao i kako nastaju komadi koje gledaju na pisti, pa je ovaj londonski show bio zbilja prikaz cijelog procesa koji završava – kupnjom. I to odmah. Visoka moda zbilja nikada nije bila “brža”, a Bailey je to povezao upravo spojem “starog” stilskog izričaja i modernog doba koje očigledno diktira tržišne trendove.
T.L.
Foto: Instagram, Getty Images