Od davne 1774. godine do danas, Birkenstock je stvorio uspješan brend prepoznatljiv na svjetskoj razini. Tu činjenicu sad i potvrđuje izlazak tvrtke na njujoršku burzu. Nekoć omiljen brend među zdravstvenim radnicima, udobna natikača koja se progurala i među modne trendove, vrsta obuće koju volite ili ne volite, sve je to utkano u Birkenstock koji postoji više od dva stoljeća, a koji na Wall Street izlazi s vrijednosti od nevjerojatnih 9,2 milijarde eura.
Kako piše The Guardian, oko 32,2 milijuna redovnih dionica bit će stavljeno na Njujoršku burzu u inicijalnoj javnoj ponudi. U ponedjeljak je tvrtka procijenila svoje dionice na 44 do 49 dolara po komadu, čime bi tvrtka mogla prikupiti do 1,58 milijardi dolara.
Ako imalo pratite trendove, možete se složiti da su ove natikače u nekoliko posljednjih godina doživjele procvat kao ‘fashion statement’. Iako je njihova primarna funkcija udobnost, svojom estetikom su osvojile i mnoge celebrityje pa gotovo da nema ljetne kombinacije uz koju ne pristaju Birkenstock natikače. Među obožavateljima brenda su Kendall Jenner, Gigi Hadid, Sienna Miller, ali i fiktivni likovi poput Barbie, čiju je potragu za vlastitim smislom upravo simbolizirala popularna natikača. Zanimljivo je dodati i informaciju da su prošle godine upravo ove natikače bile jedan od najprodavanijih modnih artikala u Velikoj Britaniji.
Foto: Instagram