Posljednjih nam nekoliko sezona modni urednici sve više pažnje usmjeravaju na neke nove, manje poznate brendove… Jedan od njih je svakako Gül Hürgel, brend turske modne dizajnerice koja je u kratkom roku osvojila brojne žene svojim romantičnim haljinama.
Nakon što je diplomirala na renomiranom Parsonsu, Gül se vratila u Tusku kako bi preuzela obiteljski posao koji se bavio izradom medicinskih odora. Nekoliko godina uspješno je vodila taj posao, no s vremenom je shvatila da on zapravo nije dovoljno kreativan i da je nimalo ne ispunjava. Malo po malo, Gül je počela realizirati prvu kolekciju koja je zahvaljujući Lian Berahi i Ezgi İçel (osnivačice Luxury Shoppers) brzinom munje rasprodana.
Sve se dogodilo jako brzo, a poznata turska dizajnerica priznaje kako su je u tome uvelike pomogle društvene mreže bez kojih danas sasvim sigurno ne bi bila ovako poznata. “Dok su donedavno dizajneri morali raditi modne revije i plaćati oglase u novinama, danas je dovoljno napraviti dobar plan za društvene mreže i istaknuti se u masi svojim kreacijama!”, komentirala je jednom prilikom cijelu situaciju Gül Hürgel.
Na upit gdje pronalazi inspiraciju za svoje kolekcije, dizajnerica ističe Mediteran, sofisticiranost i jednostavnost koja je nekad bila prisutna u kreacijama. Tu je i ikona stila Lee Radziwill, koja svojim ljetnim kombinacijama i danas inspirira Gül. Urednica Caroline Issa, glumica Diane Kruger i legendarna Lauren Hutton njezine su klijentice iz snova, a sudeći po tome kako joj famozno izgleda posljednja kolekcija – ove dame bi uskoro mogle prošetati upravo u njezinim kreacijama.