Ljubav Billie Eilish i Guccija traje već godinama, stoga nije neobično što se upravo ova mlada pjevačica našla u glavnoj ulozi nove kampanje talijanskog brenda. Od glave do pete obučena u komade prekrivene prepoznatljivim monogramom, teen zvijezda je ponosno predstavila Guccijevu posljednju inovaciju – torbicu izrađenu od veganske alternative koži.
Novi kreativni direktor brenda Sabato De Sarno u debitantskoj je kolekciji predstavio svoju viziju nekoliko kultnih Guccijevih komada, a u kampanji je oživio popularnu Horsebit torbu iz 1955. godine. Lansirana je u dvije inačice – u crnoj boji te u varijanti s monogramom, a njezina je silueta ažurirana asimetričnim dizajnom s efektom iskrivljenosti.
Nova Horsebit torba izrađena je materijalom naziva Demetra, koji je razvijen upravo u Gucciju, a predstavljen je još 2021. na modelu tenisica. Demetra, koja može biti do 77% biljnog porijekla, sada je po prvi puta korištena za izradu torbe. Sastoji se od odgovorno dobivene viskoze, drvene pulpe i plastike na bazi kukuruza koja nije GMO, što znači da ima manji utjecaj kada su u pitanju klimatske promjene i korištenje vode. Ostatak je materijala izrađen od sintetike dobivene iz fosilnih goriva (uključujući premaz), a iz Guccija su poručili kako trenutačno rade na pronalaženju alternativa koje nude sličnu trajnost bez upotrebe fosilnih goriva.
“Čast mi je biti dio Guccijeve evolucije u promišljanju tradicije. To je novo shvaćanje, ono koje se ne boji evoluirati u novom smjeru, što mi je uistinu važno”, poručila je za Vogue Eilish, koja je poznata po svojem aktivizmu u području ekologije i prava životinja. Podsjećamo, Gucci je još 2017. godine prestao koristiti krzno u svojim kolekcijama, no mnogi njihovi proizvodi i dalje su izrađeni od životinjske kože. Kao alternativni izbor nude Demetru, koja unatoč svom premazu zbog većinski biljnog porijekla ima daleko manji ugljični utisak.
“Veganska koža” nije novost u modnoj industriji, no vidjeti je u prvom planu kampanje modnog velikana poput Guccija zaista je osvježavajuće, s čime se slažu i brojni obožavatelji brenda. “Ovo je ekološki odgovorniji izbor, održiviji je i ne pridonosi industriji koja kolje životinje. To je korak prema budućnosti. Čestitam”, poručio je jedan od njih na Instagramu.
Foto: Instagram