[the_ad_placement id="post-top"]
[the_ad_placement id="post-top-mobile"]

Hedijev nasljednik: Tko je Michael Rider, novi kreativni direktor Celinea?

Kuća Celine nije nas dugo držala u neizvjesnosti – svega nekoliko sati nakon što je modnom scenom odjeknula vijest o odlasku Hedija Slimanea, otkriveno je i tko će ga zamijeniti na poziciji kreativnog direktora. Ispostavilo se kako su glasnice bile točne – Celineovo timu pridružio se Michael Rider, dizajner brenda Ralph Lauren na kojeg su, prema WWD-u, “bacili oko” još na proljeće.

Imenovanje je za Ridera svojevrsno zatvaranje punog kruga – prije mandata u Ralph Laurenu, u Celineu je proveo cijelo desetljeće. “Celine je kuća s vrijednostima koje su mi vrlo bliske srcu i prekrasnom baštinom na kojoj mogu graditi”, izjavio je dizajner u priopćenju za medije. Također, iz uprave Celinea poželjeli su mu dobrodošlicu, referirajući se na njihovu zajedničku povijest i snažnu povezanost.

Podsjećamo, Celine je bio pod Hedijevom “palicom” sedam godina, otkako je francuski brend napustila Phoebe Philo. Slimaneov dolazak označio je novo poglavlje u Celinu – njegova se odvažna “glam rock” vibra nije mogla više razlikovati od Phoebeine pročišćene estetike (što mnogima na prvu i nije najbolje “sjelo”). Međutim, ovaj je stilski zaokret generirao značajni porast u prodaji i lansirao Celine na visoko treće mjesto LVMH-ovih brendova (iza Louisa Vuittona i Diora), ali i pridonio okupljanju novih, mlađih kupaca.

Iako je Rider relativno nepoznat široj javnosti, njegov je životopis gotovo podjednako impresivan kao onaj Hedijev. Po završetku studija na Brownu 2002., započeo je svoju karijeru s Nicolasom Ghesquièreom u Balenciagi, gdje je radio kao viši dizajner četiri godine. Uslijedio je desetogodišnji mandat u Celineu, gdje je usko surađivao s Philo, a brend je napustio netom nakon svoje mentorice, 2017. godine. Sljedeće godine preuzima ulogu kreativnog direktora u Polo Ralph Laurenu, koju je obnašao sve do svibnja. Hoće li u Celineu ostati vjeran svojoj prepoznatljivoj američkoj “preppy” estetici ili će ponovno usmjeriti kuću prema “tihom luksuzu” Phoebe Philo, ostaje nam za vidjeti, no vrlo je izvjesno kako brend očekuju velike promjene.

Foto: Celine, Profimedia

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE