Tektonske promjene nastavljaju uzurpirati svijet izdavaštva i medija. Američka izdavačka kuća Condé Nast pokrenuta 1909. tijekom godina je pod svoj krov stavila preko 20 brendova, odnosno publikacije poput Voguea, Vanity Faira, Allurea, Architectural Digesta, Bon Appétita, The New Yorkera, Glamoura, GQ-a i ostalih, no u jeku novih zahtjeva tržišta, potreba i navika čitatelja, danas vrši veliku reorganizaciju kompanije.
Ta reorganizacija ponajprije znači ukidanje neisplativih brendova, pa se posljednji na meti našao Teen Vogue čije se print izdanje, kako piše WWD, potpuno ukida, a čini se kako je ova odluka samo kapljica u moru redukcija koje Condé Nast trenutno vrši. Naime, veliki je izdavač započeo s rezanjem budžeta publikacijama koje ne ostvaruju zadovoljavajuće rezultate, što ponajprije znači redukciju radne snage od 2.5%, odnosno oko 80 ukinutih pozicija. Uz glavnu urednicu Teen Voguea Elaine Welteroth, za koju se tek šuška kako bi mogla prijeći u srodnu platformu izdavača ili pak zasjesti na čelo novog brenda u sklopu Condé Nasta, rezove su osjetili i urednici časopisa Brides, Vanity Fair i Glamour. Velike bi promjene trebale biti zaokružene u sljedećih nekoliko dana, kako navodi WWD, a zaključak nakon svega je samo jedan – ono što se očekuje od Condé Nasta je neki novi smjer. Premda su ove vijesti na prvi pogled potresne, promjene su to koje su se kuhale, pa i očekivale već neko vrijeme i na njih ne treba nužno gledati potpuno negativno. Jer, časopisi poput Teen Voguea se možda ukidaju, no na njihovo mjesto dolaze nove publikacije koje bolje komuniciraju s današnjim mlađim generacijama. A one, priznali mi to ili ne, postaju glavni konzumenti i počinju diktirati pravila na tržištu.
Foto: Teen Vogue December-January 2015/2016