Taktovi evergreena Lesley Gore “You Don’t Own Me”, panoramski pogled na Manhattan i Jeremy Allen White odjeven samo u bokserice – bila je to dobitna kombinacija kojom je Calvin Klein u siječnju “srušio” društvene mreže. Kampanja je u svega 48 sati generirala više od 12.7 milijuna dolara medijske vrijednosti, stoga ne čudi što je poznati brend ponovno odlučio odigrati na ovu kartu. Naime, White je postao zvijezda njihove nove reklame za kolekciju jesen/zima, a internet je jednoglasno odgovorio – “yes chef!”
Iako mu je uloga briljantnog chefa Carmyja Berzatta u megapopularnom “The Bearu” osigurala nagrade Emmy i Zlatni globus te status holivudskog “it” dečka nove generacije, Jeremyja su mnogi zamijetili još u seriji “Shameless”, u kojoj je devet godina glumio Lipa Gallaghera. Njegova atipična ljepota te neosporiva karizma i “bad boy” aura kojom je osvojio srca žena diljem svijeta i ovoga su puta došli do izražaja u kampanji koju potpisuje Mert Alas, a smještena je u sunčani Los Angeles.
Osim lokacije na Zapadnoj obali, glavna razlika u odnosu na prvu kampanju je da White ovoga puta osim donjeg rublja nosi i traperice, odrezane majice i sunčane naočale iz nove kolekcije brenda. Osim fotografija snimljenih uz bazen, kampanju prati i video s pjesmom “Crimson and Clover” grupe The Shacks, koji je također postao viralan na Instagramu. Zanimljivo je i kako reklama dolazi svega nekoliko dana nakon što se Jeremy pojavio u novoj publikaciji modne kuće Saint Laurent – u svako slučaju, odličan tjedan za sve obožavatelj(ic)e zgodnog glumca kojeg ćemo uskoro gledati i u ulozi legendarnog Brucea Springsteena.
Foto: Instagram/Calvin Klein