Od Messija i Christiana Ronalda do Lewisa Hamiltona i Serene Williams, poznati sportaši često su u fokusu kampanja luksuznih modnih kuća, a svoj debi u ulozi modela sada je imao i naš Joško Gvardiol. Jedan od najperspektivnijih hrvatskih mladih nogometnih reprezentativaca postao je lice posljednje kampanje kanadskog modnog brenda Mackage, koja nosi naziv “Protect Your Craft”.
“Nova kampanja slavi pojedince na vrhuncu svoje igre ili zanata, a Joško utjelovljuje upravo to. Usavršava svoj zanat od svoje šeste godine. Njegov talent i radna etika učinili su ga savršenom osobom koja će otvoriti našu seriju Protect Your Craft”, izjavila je Tanya Golesic, glavna izvršna direktorica Mackagea, a prenosi WWD.
22-godišnji branič Manchester Cityja pozirao je u njihovoj jesenskoj kolekciji, a iako je ranije snimio nekoliko reklama za različite brendove, suradnja s Mackageom njegova je prva modna kampanja. Otkrio je kako mu je Tanya, inače strastvena navijačica Vatrenih, svojedobno poslala kaput te od tada jako voli ovaj kanadski brend. “Bilo je nevjerojatno iskustvo raditi s kreativnim brendom i naučiti više o modnoj industriji”, izjavio je Gvardiol.
Inače, brend Mackage su 1999. godine u Montrealu osnovali Eran Elfassy i Elisa Dahan, s ciljem spajanja suvremenog dizajna s visokom funkcionalnošću modnih komada. Najpoznatiji su po visokokvalitetnim kaputima i jaknama prilagođenim različitim vremenskim prilikama, a nude i širok asortiman praktičnih modnih dodataka poput kapa, šalova, rukavica i torbi. . Brend se ističe korištenjem inovativnih materijala i naprednih tehnologija s ciljem postizanja što veće otpornosti i dugotrajnosti komada, a najpopularniji su u Sjevernoj Americi, Europi i Aziji.
Foto: Mackage