Korisnici Instagrama u novoj kampanji Marca Jacobsa

Nakon što je prošle sezone na svojim vizualima ugostio kontroverznu Miley Cyrus, Marc Jacobs osmislio je novi projekt te si je ovog proljeća uspio osigurati novu dozu publiciteta. U travnju ove godine, na nagovor prijateljice i stilistice Katie Grand, poznati američki dizajner pokrenuo je inicijativu #CastMeMarc, u sklopu koje je birao modele za najnoviju kampanju njegova branda Marc by Marc Jacobs.

Svi zainteresirani i dosad anonimni modeli imali su priliku postaviti svoju fotografiju na Instagram i označiti ju hashtagom #CastMeMarc, a nakon tjedan dana Jacobs je na raspolaganju imao čak 70,000 zainteresiranih osoba. Uz pomoć casting direktorice Anite Bitton, izbor je u nekoliko krugova sužen na 9 finalista, koji su u New Yorku s fotografom Davidom Simsom snimili službene vizuale jesenske kampanje. Jacobs nam je ovog vikenda dao uvid u tri vizuala, a ostali nas očekuju u izdanju Teen Voguea za mjesec kolovoz.

 

H.B.

photo: Marc by Marc Jacobs

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE