
Nakon što je prošle sezone na svojim vizualima ugostio kontroverznu Miley Cyrus, Marc Jacobs osmislio je novi projekt te si je ovog proljeća uspio osigurati novu dozu publiciteta. U travnju ove godine, na nagovor prijateljice i stilistice Katie Grand, poznati američki dizajner pokrenuo je inicijativu #CastMeMarc, u sklopu koje je birao modele za najnoviju kampanju njegova branda Marc by Marc Jacobs.
Svi zainteresirani i dosad anonimni modeli imali su priliku postaviti svoju fotografiju na Instagram i označiti ju hashtagom #CastMeMarc, a nakon tjedan dana Jacobs je na raspolaganju imao čak 70,000 zainteresiranih osoba. Uz pomoć casting direktorice Anite Bitton, izbor je u nekoliko krugova sužen na 9 finalista, koji su u New Yorku s fotografom Davidom Simsom snimili službene vizuale jesenske kampanje. Jacobs nam je ovog vikenda dao uvid u tri vizuala, a ostali nas očekuju u izdanju Teen Voguea za mjesec kolovoz.


H.B.
photo: Marc by Marc Jacobs