I dok Kim Kardashian vrlo uspješno pliva modnim vodama sa svojim brendom SKIMS, njezina (podjednako poduzetna) mlađa sestra Kylie Jenner još uvijek teško pridobiva kupce izvan svoje inicijalne “beauty” niše. Međutim, najmlađa članica influencerskog klana vrlo je odlučna u svom pohodu na modnu industriju, čemu svjedoči i njezin drugi (tehnički, četvrti) pokušaj pokretanja linije kupaćih kostima.
Jenner je svoj prvi izlet u svijet mode imala još 2013., kada je sa svojom sestrom Kendall lansirala kolekciju odjeće za mlade. Dvije godine kasnije pokrenula je Kylie Cosmetics, brend koji joj je osigurao status milijarderke i beauty mogulice. Ponukana ogromnim uspjehom, Kylie se u narednim godinama odvažila na niz novih poslovnih pothvata, no niti jedan od njih nije izazvao niti približan interes kao njezin beauty brend.

S obzirom na to da je Kylie poznata po svojim Instagram fotografijama u bikiniju, kategorija “swimweara” nametnula se kao logičan odabir za sljedeći biznis. Tako je 2016. sa sestrom osmislila mini kolekciju badića za Topshop, a uslijedila je “Kendall + Kylie” kolaboracija sa Revolveom na “capsule” liniji kupaćih kostima. Ipak, tek je 2021. Kylie pokrenula prvi samostalni modni brend, Kylie Swim, predstavivši bikinije koji su odražavali njezinu tadašnju seksi estetiku kroz oskudne krojeve i mnogo izreza.

Iako je badićima zainteresirala svoje obožavatelje, Kylie nije uspjela ispuniti njihova očekivanja. Kupci su na društvenim mrežama kritizirali lošu kvalitetu materijala i izrade, kao i krojeve koji su, po njihovom mišljenju, pristajali jedino djevojkama građenim identično kao Jenner. Tako je Kylie Swim neslavno propao svega godinu dana nakon lansiranja.

Međutim, Kylie nije odustala od mode, ali niti od kupaćih kostima. U studenom prošle godine pokrenula je novi modni brend Khy, koji je dosad predstavio osam “capsule” kolekcija s komadima relativno prihvatljivih cijena, dostupnih u širokom rasponu odjevnih veličina. Posljednji “drop” u prodaji je od ovog četvrtka, a uključuje 28 modela za plažu – od kupaćih kostima do prozirnih haljina, suknji i topova. Cijene su i ovoga puta pristupačne (kreću se od 34 do 88 dolara), a za razliku od kontroverzne Kylie Swim kolekcije, krojevi su nešto klasičniji i nosiviji.

Međutim, teško da možemo reći da nas je dizajn oduševio – krojevi nisu pretjerano inovativni i djeluju već viđeno te smo uvjereni kako se vrlo slični (ako ne i identični) komadi već odavno mogu kupiti u gotovo svakoj trendi high street trgovini. Kylie u priopćenju za medije svečano obećava da je kvaliteta ovoga puta mnogo bolja, a ostaje nam za vidjeti hoće li joj njezini fanovi povjerovati.

Foto: Instagram/khy