Modna kuća Dior uistinu je imala buran period. Otkako je nekadašnji kreativni direktor Raf Simons napustio modno kormilo, ova francuska kuća bila je glavni predmet razgovora. Tko će preuzeti vodstvo, što će se u međuvremenu dogoditi s njom, hoće li kvaliteta opstati – stigla je i haute couture kolekcija i ništa drastično se nije dogodilo za Dior. Dapače, možemo reći kako je ovo jedna od ljupkijih kolekcija do sada.
Lucie Meier i Serge Ruffieux preuzeli su nezahvalnu ulogu kreativnih direktora, no možda zbog pritiska, ali i minimalnih očekivanja (budimo realni, u modnom svijetu nitko nije imao naspram njima ikakva očekivanja), ovaj dvojac je ugodno iznenadio. Možda nije ponudio nova kreativna iznenađenja, stvorio kolekcije za pamćenje, no Dior, dok uzme novog kreativnog direktora, ne treba se brinuti o opstanku modne kuće.
U novoj haute couture kolekciji siluete su inspirirane Christian Dior New Look Bar jaknom i suknjom iz 1947. godine, no modernija verzija je odbacila nekadašnju strogost te je ponuđena određena doza lepršavosti i opuštenosti. U potpunosti crno-bijela kolekcija odiše ljupkošću i opuštenoj eleganciji.
Naravno, ovo nije trajni put kojem Dior treba kročiti jer se ipak osjeti kako ovaj modni dvojac nije u potpunosti dorastao ovom zadatku jer se vide pojedine rupe koje se ovoj modnom kući ne smiju dogoditi. Odličan primjerak za to su odabrane sandale koje možda mogu funkcionirati u pret-a-porter i cruise kolekcijama, no haute couture ipak cilja na jednu posve drugu klijentelu. No, dok god se vrh ove francuske modne kuće ne odluči koji su daljnji koraci, Lucie i Serge su najbolja opcija!
Mija Dropuljić
Foto: Instagram, Getty Images