
Nakon kampanje u kojoj je svoje modele birao preko Instagrama, Marc Jacobs ponovno se odlučio za istu strategiju koja je, po svemu sudeći, itekako uspješna. Baš kao i prošle sezone, proljetne Marc by Marc Jacobs vizuale krase svojevrsne ‘zvijezde’ Instagrama i Twittera, kosa duginih boja i eklektičnih stylinga te gotovo nepostojećeg make upa.
David Sims i ovoga je puta zaslužan za fotografije kampanje snimljene u studiju koja u fokus stavlja upravo modele. Mladenačka kampanja ovime je ponovno dokaz kako američki dizajner ide u korak sa svjetskim trendovima i okreće ih u svoju korist, a uopće ne sumnjamo kako će mnogim licima koja imaju priliku krasiti vizuale ovo biti savršena odskočna daska žele li krenuti u profesionalne manekenske vode, a baš kao što se to desilo s prekrasnom
Slovenkom Ninom Ricci, jednim od zaštitnih lica prošle Jacobsove kampanje s kojom smo i sami imali prilike surađivati. Što nam je sama Nina ispričala o suradnji s velikim dizajnerom, otkrijte ovdje.
U nastavku pogledajte tko su nova zaštitna lica Marca Jacobsa:









M.M.
Foto: David Sims/Marc by Marc Jacobs