[the_ad_placement id="post-top"]
[the_ad_placement id="post-top-mobile"]

Marc Jacobs ponovno bira netipične modele

Marc by Marc Jacobs 
Nakon kampanje u kojoj je svoje modele birao preko Instagrama, Marc Jacobs ponovno se odlučio za istu strategiju koja je, po svemu sudeći, itekako uspješna. Baš kao i prošle sezone, proljetne Marc by Marc Jacobs vizuale krase svojevrsne ‘zvijezde’ Instagrama i Twittera, kosa duginih boja i eklektičnih stylinga te gotovo nepostojećeg make upa.

David Sims i ovoga je puta zaslužan za fotografije kampanje snimljene u studiju koja u fokus stavlja upravo modele. Mladenačka kampanja ovime je ponovno dokaz kako američki dizajner ide u korak sa svjetskim trendovima i okreće ih u svoju korist, a uopće ne sumnjamo kako će mnogim licima koja imaju priliku krasiti vizuale ovo biti savršena odskočna daska žele li krenuti u profesionalne manekenske vode, a baš kao što se to desilo s prekrasnom Slovenkom Ninom Ricci, jednim od zaštitnih lica prošle Jacobsove kampanje s kojom smo i sami imali prilike surađivati. Što nam je sama Nina ispričala o suradnji s velikim dizajnerom, otkrijte ovdje.

 
Nina Ricci nosi BiteMyStyle by Zoran Aragović 
U nastavku pogledajte tko su nova zaštitna lica Marca Jacobsa:
 
Marc by Marc Jacobs 
Marc by Marc Jacobs 
Marc by Marc Jacobs 
Marc by Marc Jacobs 
Marc by Marc Jacobs 
Marc by Marc Jacobs 
Marc by Marc Jacobs 
Marc by Marc Jacobs 
Marc by Marc Jacobs
 
 
M.M.
Foto: David Sims/Marc by Marc Jacobs

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE