“Margiela je sinonim za sve ono što moda istinski je!”

Otkad je postao kreativni direktor kuće Margiela, John Galliano postao je jednim od rijetkih dizajnera koji iznova, na inovativan i sebi svojstven način uspješno spaja ključne kodove brenda i vlastitu estetiku, a tako je bilo i s ovom jučerašnjom.

Bez obzira što mislili i genijalcu koji je Galliano, poznavali tko je (bio) Margiela ili ako o modi kao fenomenu ne znate previše, jedno je neporecivo- Margiela je jedna od onih modnih kuća koja čvrsto stoji na drhtavim millennils temeljima i diktira tempo svima ostalima.


Galliano je prije nekoliko mjeseci, predstavljajući tad posljednju kolekciju za Margielu, izjavio kako namjerava napraviti co-ed kolekciju, odnosno istovremeno predstaviti žensku i mušku kolekciju i održao je obećanje. Tako su sinoć, u sterilnom prostoru čija su okosnica bili veliki digitalni ekrani s behind the scenes prizorima novom parfema „The Mutiny“, pistom prošetali muški modeli u dekonstruiranim kaputima od vinila, haljinama i pencil suknjama te djevojke odjevene u svilenim odijelima muškog kroja, skinny vinil hlačama i balonerima u boji žvakaće gume. Nije bila riječ o jednostavnoj zamijeni rodnih uloga i stereotipa sukladno tome, Gallianova egzekucija modne vizije za ovu kolekciju bila je toliko jasna da je vizualno jedino bio opipljiv sklad. Majstor kad je u pitanju dekonstrukcija, na zavidan način načinio je od motiva jakne suknju, tu istu pretvorio u kaput koji je odjenuo na muškarca koji je izgledao kao žena. Simulacija anyone?


Inspiracija nove Margieline kolekcije jest osvrt na društvena i politička zbivanja bilo da se radi o aktualnim temama ljudske slobode, utjecaja tehnologije te enigma iza koje se skriva millennials generacija. Tako svaki komad progovara svakom gledatelju, uz korak je, ako ne i ispred s tehnologijom, a jasno je da Galliano pokušava razumjeti tendencije (novih) potrošača. Tako je predstavljena kolekcija i novi miris, koji je poslužio kao temeljna inspiracija, Gallianovim riječima „Manifesto smjelosti“ i ne mogu se više složiti. Šest ključnih lica i jedna jednostavna poruka „Budi svoj, ne postoji veći drski istup od toga.“







Foto: Maison Margiela

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE