Milanski Tjedan mode je završio, a ovo su kolekcije o kojima se i dalje priča!

Moda je rođena u Italiji, stoga ne čudi da je upravo milanski Tjedan mode onaj koji se čeka s posebnim nestrpljenjem, a sve zbog nekih od najvećih dizajnerskih imena čije kolekcije jedva čekamo vidjeti na modnoj pisti. Proteklog vikenda istom je prodefilirala paleta modela i celebova, a neke revije podigle su veliku prašinu, što zbog odjevnih predmeta, što zbog koncepta!

Modna industrija, posebice visoka moda, oduvijek graniči s konceptualnim prikazom kolekcija te iako određeni dizajneri u potpunosti zadiru u element performansa, oni drugi na nešto suptilniji način također koketiraju s drugačijim i zanimljivim prikazom. Tako je u petak Gucci imao reviju i već nakon prvog izlaza dao naslutiti da je riječ o reviji o kojoj će se pričati. Naime, prije odjevnih predmeta, pažnju su ukrali modeli, točnije 67 parova identičnih blizanaca. Bilo je to nešto zaista dosad neviđeno i poprilično interesantno jer osim identičnog izgleda, hod na pisti također je bio u potpunosti unificiran. Alessandro Michele neprikosnoveni je vladar revije/showa te iako smo uglavnom naviknuti na pomalo cirkusantni pristup, ovogodišnji minimalizam ugodno je iznenadio. Sama kolekcija ipak nosi prepoznatljiv Gucci potpis, eklektična je, prepuna uzoraka i tekstura. Layering, poigravanje oversized dimenzijama, naglašena silueta ili pak negiranje iste, pokazuje da Gucci nudi ponešto za svakoga te pronalazi put do svoje zaigrane publike koja voli ovaj brend što god učinio!

Reviju o kojoj se priča, odnosno show, voli prirediti i Versace. Sestre Hadid, Irina Shayk, Paris Hilton… samo su neka od imena koje smo imali priliku vidjeti na pisti, a Versace kao Versace, zaslijepio nas je svojim sexy kreacijama. Moment o kojem se i dalje razglaba je Paris Hilton koja zatvara reviju u party haljini koja neodoljivo podsjeća na njezinu čuvenu silver verziju s proslave 21. rođendana, no kolekcija je sačinjena od cijele palete boja koja uključuje zagasite i vibrantne tonove, a naglasak je na ljepoti ženskog tijela, senzualnim cut-out detaljima, uzorcima, perju i donjem rublju u formi odjevnog predmeta. Iako se može pročitati kako je riječ o kič estetici, ovaj brend zna svoj dizajnerski kod, odvažan je i neustrašiv, a kao takav – nama se baš sviđa.

Nešto posve drugačije od prethodna dva dizajnera pokazao je Matthieu Blazy, kreativni direktor modne kuće Bottega Veneta. Kolekcija je izuzetno nosiva i casual, ali ne nedostaje prepoznatljive, luksuzne modne note koje kod Bottege toliko obožavamo. Na leđa novog kreativnog direktora odlaskom Daniela Leeja pao je popriličan teret jer je Bottega pod okriljem Leeja povratila stari sjaj i pozicionirala se kao jedan od najtraženijih brendova, ali Blazy ‘fura’ svoju Bottega priču koja prati prethodnu estetiku na svoj način. Odjevni predmeti iz ove kolekcije su kao stvoreni za ženu koja voli naglasiti jednostavnost kroz prizmu nešto izazovnije konstrukcije, a ako je vjerovati reakcjama publike i struke, pred Bottegom je nastavak ere na koju smo navikli, ali s daškom osvježenja.

Kako bismo nastavili u početnom show tonu, Dolce&Gabbana pobrinuo se je da sadržaja ne nedostaje. Naime, ovaj kontroverzni dizajnerski duo svako toliko je u središtu nekog skandala, no iako je ovog puta skandal izostao, nije izostao Kardashian klan. Kič je čak preblaga riječ kojom bismo opisali D&G reviju jer bio je to jedan karnevalizirani nastup koji granici s campom. Nova muza, Kim Kardashian, bila je zvijezda revije noseći arhivske komade brenda koji su prerađeni u nešto novije ruho. Iako D&G već dugi niz sezona ne nudi ništa novo, već živi na staroj slavi, glamura nije nedostajalo, ali niti kritika upućenih muzi i to sve zbog komentara dizajnera od prije nekoliko godina. Ipak, čini se da Kardashiani više nisu najjeftinija obitelj na svijetu jer medijsku prašinu koju donose sa sobom treba iskoristiti u trenutku kada brend sve teže ostaje relevantan. Sama kolekcija je vrlo senzualna, talijanska poetika žene je prisutna i zadovoljavajuća, a s obzirom na to da ‘šušur’ oko iste ne prestaje, čini se i jako uspješna.

Foto: Instagram, Youtube

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE