Noir priča hrvatskog branda

Nives Vinčić u novoj kampanji poznatog hrvatskog branda Micica utjelovila je divu starog Hollywooda – Lauren Bacall. ‘Pariška je noć, 1946. godine. Odsjaj ulične rasvjete zrcali se u prostoru. Iščekivanje. Misli počinju stvarati priču, Njen identitet. Ona koja, kao glavni akter,  u sebi budi ono što svaka žena ima, treba i želi. Buđenje oduvijek sa sobom povlači pronalaženje vlastitog identiteta, bilo ono jutarnje ili večernje…’ riječi su kojima su Doris Fatur i Stefano Katunar opisali svoju inspiraciju.

U ovoj kampanji Micica se osvrnula na introvertnu priču o femme fatale, Lauren Bacall, koja kroz sjećanje prolazi i istražuje motive zamišljenosti, ljepote, ženstvenosti, seksepilnosti, strastvenosti i fantazije, snenosti te romantičnosti. Putovanjem kroz vrijeme, maštu, nadrealne, surealne i realne prostore Micica zaziva prostore noira, gdje je ovoga puta i postavila svoju kampanju za novu kolekciju.

Novu kolekciju imat ćete prilike vidjeti i kupiti ovog vikenda u Zagrebu, na regionalnom sajmu mode Samsung ZONA 45 koji je počeo danas i traje sve do nedjelje do 20 sati na Trgu bana Jelačića.

 

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE