Nova Boudoir kampanja za kolekciju Spell to Sell

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.

Poznate modne dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s pret a porter kolekcijom i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell. Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software, a dizajnerice iz brenda Boudoir su prve u Hrvatskoj ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.

Boudoir Couture kolekcija Spell to Sell, genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo oboje autora, kako dizajnerica tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković (make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), dok je model Matea (Colors Model Management).

Foto: Mladen Šarić

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE