
Jučer je u sklopu pariškog Tjedna visoke mode u veličanstvenom Grand Palaisu održana revija kuće Chanel kojom je Karl Lagerfeld još jednom potvrdio kako je mjesto Chanelovog nasljednika itekako zaslužio.
U svim svojim kolekcijama, pa tako i u ovoj, Lagerfeld slijedi zakone koje je sama Coco Chanel utemeljila još na početku prošlog stoljeća – mnoštvo tvida, glasovita forma kostima te nezaobilazan vez kojim se ukrašavaju rubovi sakoa, ali i haljina i suknji. Boje su se mijenjale skladno počevši s hladnijim tonovima crne i sive, preko zemljanih do jarko crvene koja zatim ponovo postepeno prelazi u sive i plavkaste tonove s metalik momentima. Ti su sivi i plavi tonovi zatim razblaženi do kraja i pretvoreni u bijelu boju koja obilježava posljednji dio kolekcije grandiozno završivši bijelom haljinom s plaštom obogaćenim zlatnim vezom.
Osim sveprisutnog tvida, Karl nas je u nekoliko navrata počastio i podatnošću nojeva perja kao i krznom, a koristio se i tilom zatvarajući ga u neke nove nabrane forme svojstvene samo njemu. Za posljednju je svoju couture kolekciju Karl izjavio: ‘vrlo androgeno i dječački, i vrlo ženstveno. Ali bez stiletta, bez platformi i bez Louboutina’, a čini se da je vodeći se istim idejama radio i na ovoj kolekciji. Kada je obuća u pitanju, ponovo je odbacio visoke potpetice, ali se ovog puta okrenuo jednostavnim sandalama sa satenskim vrpcama povezanim oko gležnjeva, umjesto tenisicama koje su obilježile posljednju couture kolekciju.

Raskošnim materijalima, zanimljivim ovalnim formama haljina i vezovima nešto bogatijim nego što smo to navikli kada je u pitanju Chanel, Lagerfeld nam je donio, kako sam kaže ‘spoj baroka i Le Corbusiera’ udahnuvši tako život pročišćenoj minimalističkoj unutrašnjosti Grand Palaisa.





Nives Bošnjak
photos: chanel.com
