Američki brend Urban Sophistication ovoga je mjeseca u dva navrata privukao našu pažnju, a oba puta razlog su bila – “derišta”. Najprije je udružio snage s Bratzom, predstavivši limitiranu kolekciju svojih prepoznatljivih “puffer” maski za mobitel inspiriranu kultnim lutkama kroz fenomenalnu kampanju koja je instantno postala viralna na društvenim mrežama.
Zatim smo upečatljivu Urban Sophistication torbu uočili na Charli XCX, pjevačici koja je zahvaljujući svom novom albumu “Brat” trenutačno jedno od najvrućih glazbenih imena. Predvodnica sveprisutnog “brat summer” trenda na svojoj je rođendanskoj proslavi nosila stylish crnu torbu naziva The Software Bag, čija je cijena iznenađujuće pristupačna – 168 eura.
Naime, iako je najpoznatiji po svojim kul maskicama za mobitel, Urban Sophistication se može pohvaliti i odličnom ponudom modnih dodataka, ali i odjeće. Osnovan 2015. godine od strane brata i sestre, Elada i Nete Mor, brend je izgradio ime uspješno spajajući modu, tehnologiju i pop kulturu, uz nezaobilaznu dozu ironije i humora.
Inspiraciju nerijetko pronalaze u “memovima” i viralnim trenucima (uvjereni kako nećete požaliti ako ih “zapratite” na društvenim mrežama!), što ih čini iznimno popularnim među pripadnicima generacije Z, ali i brojnim slavnim osobama. Osim Charli XCX, ovu marku obožavaju i A-listeri poput Selene Gomez, Justina Biebera, Doje Cat, Bad Bunnyja i Rosalije, koji su redom vlasnici upečatljivih “puffer” maskica za mobitel.
Foto: Instagram