Prošlog tjedna proslavili smo veliki 15. rođendan portala sad već tradicionalnim Midsommar partyjem. Osvrnemo li se na modu i modnu industriju, unazad spomenutog perioda mnogo toga se je promijenilo, ali i osvijestilo. Tako je pojam održive mode transparentno pronašao svoje mjesto u medijskim stupcima, ali ono još važnije, u poslovnoj strategiji mnogobrojnih brendova. H&M je jedan od rijetkih high street giganata čija vizija počiva upravo na očuvanju okoliša, istraživanju različitih resursa i metoda kako bi se smanjio štetan utjecaj tekstilne industrije na planet Zemlju. Isto tako, H&M je prepoznatljiv i zbog mnogobrojnih suradnji, a ovog puta riječ je o onoj s domaćim dizajnerom na koju smo i više nego ponosni.
Zoran Aragović je dizajner koji se krije iza brenda BiteMyStyle, a kojeg ste sigurno zapazili zbog prepoznatljive estetike kojom se prožimaju vibrantni motivi, igra materijalima i slojevima, ali i održiva modna ideja. Upravo zato, sinergija H&M-a i Zorana Aragovića učinila se je kao ideja unutar koje nema mjesta pogriješci, a to su potvrdili i sjajni rezultati u vidu odjevnih predmeta i modnih dodataka koji čine bitnu razliku. Naime, na ovogodišnjem Midsommar partyju i službeno je predstavljena suradnja ova dva modna brenda, a brojni uzvanici imali su priliku uživati u sjajnom modnom dizajnu, ali i još jednom prisjetiti se koliko je pitanje modne održivosti važno i aktualno.
Zoran Aragović
O čemu se točno radi? U sklopu ove hvalevrijedne suradnje, Zoran Aragović kreirao je nove modne komade načinjene od starih H&M odjevnih predmeta te ih prenamijenio u originalne i inovativne dodatke podarivši im svježe modno ruho. Preciznije rečeno, riječ je o čak 11 odjevnih predmata, preko 200 efektnih gumica za kosu i jednom šeširu. Gumice za kosu, posebice scrunchie modeli, unazad nekoliko sezona vratili su se na velika vrata, stoga ne čudi da su se dizajnerski timovi odlučili upravo na taj komad. Također, gumice za kosu često vrlo ishitreno kupujemo, stoga je ova održiva varijanta koja apsolutno osvaja zanimljivim i nadasve autentičnim dizajnom, bez imalo razmišljanja pun pogodak.
Na kraju svega, ključni statement odjevni predmeti i modni dodatci bit će poklonjeni brojim influencerima koji će svoje društvene mreže i komunikacijske kanale iskoristiti upravo za promoviranje održive mode i ukazivanje na sve benefite odgovornog razmišljanja koje posljedično dovodi do obostranog zadovoljstva i poticajne racionalne svijesti.
“Suradnja s H&M bila mi je veliko zadovoljstvo i kreativni izazov kako njihove komade odjeće redizajnirati u nešto novo s mojim dizajnerskim potpisom. Osmislio sam 11 odjevnih predmeta, koristeći uglavnom traper, lepršave viskoze u trendy cvjetnom printu i pletiva zanimljivih struktura. Cilj mi je bio pokazati kako i nekim malim promjenama možemo osvježiti neki stari odjevni predmet i napraviti ga modernim i trendovskim. Od ostataka tkanina napravili smo scrunchies koje su ove sezone najtraženiji modni dodatak. U proizvodnji odjeće za vlastiti brand zaista se trudimo svesti tkanine kao ‘otpad’ na minimum, a često odjeću iz naših prijašnjih kolekcija redizajniramo te se tako trudimo biti što više ekološki osviješteni i pridonijeti sustainabilityju koji je danas u svijetu mode vrlo aktualan. Upravo je bio cilj ovog projekta naglasiti važnost održive mode.” – istaknuo je dizajner brenda BiteMyStyle, Zoran Aragović
Foto: Matej Grgić, Luka Cerovina