Čini se kako za H&M ova jesen označila početak “rebrandinga” – uoči lansiranja nove kolekcije izbrisali su sve objave sa svog profila, a kroz komade su predstavili novi estetski smjer – luksuzniji i sofisticiraniji nego ikad. Glavne zvijezde nove kampanje bile su Lila Moss i Charlie XCX, koja je prošlog tjedna održala koncert u sklopu H&M-ovog eventa na Tjednu mode u Londonu.
Sama kolekcija stigla je na webshop i odabrane trgovine 12. rujna, izazvavši ogromni interes među fashionisticama. Bordo kompleti od lakirane umjetne kože, čupave krznene teksture, zakovice, “statement” detalji, lepršave “boho” haljine – kolekcija švedskog high street giganta za jesen i zimu nadmašila je sva očekivanja. Među komadima koji su nam najviše zapeli za oko svakako je i elegantni prsluk “longline” kroja koji izgleda poput kakvog dizajnerskog komada.
Prsluk bez naramenica ističe se vrlo aktualnom siluetom naglašenog struka te trendi bojom pijeska te ga bez problema možemo zamisliti u najrazličitijim kombinacijama. U nešto dotjeranijim lookovima možete ga upariti s pripadajućim hlačama širokih nogavica, no u svakodnevnim lookovima možemo ga zamisliti prebačenog preko bazične košulje, uz vaše omiljene traperice. Ovaj se model isprofilirao kao jedan od najpoželjnijih komada iz kolekcije stoga nas nimalo ne čudi što je na H&M-ovom webshopu u potpunosti rasprodan, no mi se i dalje nadamo da ćemo naletjeti na njega u nekoj od trgovina ili pak da će ga brend ponovno pustiti u prodaju.
Foto: Instagram, H&M