Ova je torba predmet žudnje svih nostalgičara: ‘Kravica je jedna od najživljih uspomena mog djetnjstva!’

Šalica s motivom Kravice predmet je koji mnogima od nas budi nostalgiju. Čak i oni rođeni nakon raspada bivše Jugoslavije vjerojatno su ovaj crtež viđali u kuhinjama svojih baka ili, odnedavno, na majicama i torbama. Kultna Kravica inspirirala je Špelu Golčer, zaljubljenicu u jugoslavenski dizajn koja stoji iza brenda Made in Yugoslavia. Uz autentični namještaj iz razdoblja bivše države, Špela je osmislila i liniju koja oživljava estetiku tog vremena.

“Brend je nastao prije pet godina zbog fascinacije iznimnim dizajnom bivše Jugoslavije koja na svjetskoj karti dizajna još uvijek nije pronašla mjesto kakvo zaslužuje. Cijeli period Jugoslavije, estetika, dizajn, sve skupa za mene je jedno veliko nepresušno vrelo inspiracije. Budući da smatram da se danas još uvijek ne cijeni dovoljno, brendom Made in Yugoslavia želim širiti svijest o iznimnim dosezima jugoslavenskog dizajna kako na lokalnoj razini tako i izvan granica zemalja bivše Jugoslavije”, priča nam Špela. Trenutačno se u njezinom asortimanu nalaze dva jugonostalgična plakata te majice i torba od organskog pamuka s motivom Kravice, a uskoro će izbaciti i nove proizvode sličnog “štiha”.

“Šalica s motivom Kravice jedna je od najživljih uspomena mog djetinjstva. I mislim da je to zajedničko svima nama koji smo odrasli u Jugoslaviji. To je poput Proustovog Madeleine kolačića koji u nama budi sjećanja na dobra stara vremena. Budući da Kravica ima tako snažno simboličko značenje, učinila mi se idealnom kao prvi motiv za nove proizvode brenda”, ispričala nam je, dodavši kako je glavna nit vodilja svih njezinih proizvoda uvijek lokalna proizvodnja i najviša kvaliteta. Također, najavljuje kako Made in Yugoslavia uskoro otvara vlastitu online trgovinu, a majice i torbe s motivom Kravice dotad su dostupne na njihovom profilu na Etsy platformi!

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE