Prošlog je tjedna izašla najiščekivanija modna rang ljestvica, Lyst Index, koja donosi sjajan uvid u aktualne trendove i “it” proizvode. Ova popularna platforma za online shopping izvijestila je kako je proteklo tromjesečje bilo u znaku modne kuće Loewe, čije su se tenisice Cloudtilt, o kojima smo ranije pisali, našle na prvom mjestu liste “najvrućih” proizvoda. Zanimljivo je vidjeti kako se uz razvikane high end brendove na Lyst Indexu s vremena na vrijeme znaju pojaviti i brendovi nešto pristupačnijeg cjenovnog ranga, a ovoga puta svojih je “pet minuta” zasluženo dobio belgijski proizvođač torbi i modnih dodataka Dragon Diffusion.
Iz Lysta navode kako je potražnja za proizvodima ovog brenda u prošlom kvartalu porasla za čak 197 posto, a njihova se elegantna “tote” torba Santa Croce pojavila na visokom petom mjestu ljestvice najtraženijih modnih komada. Iako je u pitanju njegov debi na spomenutoj ljestvici, Dragon Diffusion na modnoj je sceni već gotovo pola stoljeća, točnije, od 1985. kada ga je osnovao dizajner Dragon Diffusion, inače vrhunski stručnjak za kožu.
Wright je inspiraciju za torbe pronašao u tradicionalnim tehnikama pletenja košara. Sve torbe ovog brenda ručno su izrađene od strane lokalnih obrtnika u Indiji, a dobivaju se od prirodne životinjske kože koja nije tretirana štetnim kemikalijama ni bojama, već prirodnim bojilima biljnog porijekla. Osim održivog aspekta, prednost ovih torbi svakako je i njihova čvrstoća te dugovječnost, a čitajući njihove recenzije naišli smo na brojne zadovoljne kupce koji ih nazivaju “torbama za cijeli život”.
Dragon Diffusion u svojoj ponudi ima četrdesetak modela torbi različitih boja i dimenzija, čiji je zajednički nazivnik prepoznatljiva tekstura isprepletene kože te bezvremenski, šik izgled. Osim spomenute Santa Croce torbe koja se širi pri dnu, vrlo je popularan i model Nantucket koju obožava i trendseterica Ashley Olsen. Cijene ovih torbi kreću se od 150 do 500 eura, a dobra je vijest i da ih osim na službenoj stranici brenda možete pronaći i u fizičkoj trgovini u Hrvatskoj, rovinjskom concept storeu Salt.


Foto: Instagram, Dragon Diffusion