Oysho predstavio sportsku liniju radi koje ćete jedva dočekati vježbati!

S novom godinom Oysho se odlučio za novitete u svojim redovima – od danas je aktivna nova web stranica koja je podijeljena na Oysho i Oysho_Sport. Oba sučelja imat će mnogo dinamičniji i vizualniji format za intuitivnije i potpunije pregledavanje. Cilj Oysho.com-a je omogućiti korisnicima da lako pregledavaju web-lokaciju, nudeći što je moguće detaljnije online iskustvo.

Oysho.com usredotočuje svoju predanost na sliku koja prenosi brand DNK s početne stranice na detalje proizvoda. Dvije kategorije, Oysho i Oysho_Sport, mogu se vizualno razlikovati i lako ih je identificirati. U svakom od preglednika interakcija će biti različita jer oboje imaju svoje vlastite potkategorije. Oysho.com sadrži potkategorije koje su uvijek pratile brand kao što su pidžame i kućna odjeća, donje rublje, odjeća za plažu i kupaće kostime, ili sport; dok Oysho_Sport omogućava korisnicima da biraju između različitih sportskih disciplina: boks, tenis i padel, sportove na vodi, fitness, yoga, trekking, skijanje, trčanje i najnovije inkorporacije poput cross fitnessa i biciklizma. Glavna razlika Oysho_Sporta leži u tehničkim detaljima proizvoda koji nude sve korisne informacije dostupne na odjeći.

Oysho_Sport linija ističe se svojom tehnologijom, približavajući tehnologiju modi. Odjevni predmeti s mikrokapsulama aloe vere, kompresijske tkanine za oporavak mišića ili Sensil ® Innergy Nylon 6.6 tkanina za bolje fizičke performanse, samo su neke od inovativnih tkanina koje će zadovoljiti potrebe najzahtjevnijih sportaša.Što se tiče proizvoda, slike su u središtu pozornosti, s dvije statične slike i posebnom pažnjom posvećenom detaljima. Opcija “kupi” bit će fiksna i uvijek vidljiva, dok će dodatne informacije biti dostupne na padajućem izborniku. Oysho će također prikazivati videozapise kako bi bolje identificirao odjeću prije kupnje; na zaslonu bit će ponuđena opciju za kupnju proizvoda, dodajući ga u koš automatski u samo dva klika. Proizvodi odabrani na Oysho i Oysho_Sport otići će u jednu košaru za obradu narudžbe u jednoj kupnji.

Oysho aplikacija isto tako dobila je novi vizualni identitet u cijelosti – novi fontovi, boje, ikone i opcije/gumbići. Predstavljanjem nove web-stranice, Oysho usredotočuje svoju strategiju na stvaranje dva komplementarna svemira osmišljena kako bi zadovoljila potrebe svih tipova kupaca i korisnika.

Foto: PR

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE