Nakon premijere prve Celine kampanje za muškarce u studenom ove godine, Hedi Slimane nam donosi i prvu žensku kampanju ovog kultnog brenda. Slično kao i prošloga puta, dizajner je i ovog puta fotografirao cijelu kampanju, te ostao vrijedan svojoj jednostavnoj, crno-bijeloj estetici. I možemo vam reći kako je nova Celine djevojka točno onakva kakvom smo je zamišljali.
Bolje izgubiti selo nego običaj, tako bismo ukratko mogli opisati prvu kampanju čuvenog Hedi Slimanea za Celine i možemo komotno zaključiti kako je Hedi čovjek od navike. Svoju prepoznatljivu estetiku, Hedi sa sobom nosi gdje god da ide, bilo da se radi o Saint Laurentu ili sadašnjem Celine-u. Nakon što smo prošlog mjeseca svjedočili novoj Celine kampanji za muškarce u kojoj smo na crno-bijeloj fotografiji mogli vidjeti androgene dečke koji nose uska, unisex odijela, i womanswear dolazi na svoj red. Provjereni Hedijev recept koji prikazuje Celine djevojku na jedan usputan, casual način i ovoga se puta pokazao uspješnom formulom. U prošlosti je Hedi Slimane primio dosta kritika zbog svoje naizgled homogene uporabe modela koji su stalno prikazivani kroz isti modus: mršave, uglavnom bijele djevojke koje izgledaju pomalo iscrpljeno i umorno, vjerojatno od silnog partijanja i života na rubu. Ni ovoga puta nije bilo puno drukčije, tako da nas izgled nove kampanje nimalo ne iznenađuje.
Svjetlucave haljine, jednostavan make up i nepretenciozne frizure popraćene crno bijelom fotografijom i ovoga su puta bile provjereni Slimaneov recept. U kampanji također možemo vidjeti i crne kožne jakne, crvene mini haljine, kao i one zlatne, a sve skupa odiše Slimaneovom prepoznatljivom, pomalo rock estetikom osamdesetih. Potpuni naziv kampanje glasi ‘PARIS LA NUIT: ČASOPIS NOCTURNE DE LA JEUNESSE PARISIENNE’, a cijela proljeće/ljeto 2019 kolekcija na police stiže u veljači 2018. godine.
Foto: Celine