Lyst, aplikacija za kupnju koju koristi više od 200 milijuna ljudi, objavila je novi Lyst Index – ljestvicu koja svaka tri mjeseca rangira najpopularnije modne marke i proizvode na tržištu. Njihova rang lista za treći kvartal 2023. tako je otkrila da je najpopularniji svjetski brend postao Miu Miu, dok je Loewe pao na drugo mjesto. Ipak, kada su u pitanju najtraženiji proizvodi, Miu Miu nije na vrhu ljestvice. Umjesto njega, najviralniji proizvod kvartala potpisuje brend Maison Margiela, a u pitanju je varijacija njihove kultne Tabi siluete.
Radi se, dakako, o balerinkama Mary Jane stila, koji ove godine proživljava pravu renesansu. Mnogi se slažu kako je ovaj rezultat bio poprilično očekivan s obzirom na sagu o tzv. “Tabi Swiperu” koja je zainteresirala više od 178 milijuna korisnika na TikToku. Modni znalci Tabi modele već dugo smatraju trajnim simbolom brenda te odličnom investicijom, no čini se kako su ove prepoznatljive cipele sada zaista ušle u mainstream. S Lysta su priopćili kako su pretraživanja ovog modela u rujnu porasla za ogromnih 42%, postavljajući pitanje mogu li Tabice i dalje zadržati svoju autentičnu privlačnost.
Osim Margielinog bestsellera, na popisu “najvrućih” proizvoda prošlog kvartala našao se i Nike x Martine Rose Shox MR4 model, nezaobilazne Birkenstock Arizona natikače, kao i cipele s “pirsingom” brenda Tory Burch, koji u posljednje vrijeme uživa veliku popularnost među “it” djevojkama poput Belle Hadid, Emily Ratajkowski i Phoebe Bridgers. Tu su i tenisice New Balance 550, kao i Pradine salonke ukrašene 3D cvijetom.
Foto: Instagram