Iako i dalje ne jenjava debata oko utjecaja tiskanih medija u usporedbi s onim digitalnim, časopis Vogue, a posebice njegovo rujansko izdanje za modnu je industriju izuzetno bitan, a zasjati na njegovoj naslovnici stvar je prestiža.
Predstavljati Rihannu zaista nije potrebno. Barbadoška je glazbenica osvojila gotovo sve što se osvojiti moglo kad je u pitanju glazba, ne jenjava joj ni glumačka karijera s posljednjom ulogom u globalnom hitu Oceanovih 8, a posljednje dvije godine nametnula se kao gigant beauty i modne industrije s vlastitim kolekcijama za Pumu, make up linijom Fenty Beauty i kolekcijom donjeg rublja Savage X Fenty. Svaki od navedenih pothvata izuzetno je uspješan i rijetko što ovoj 30-godišnjakinji ne polazi za rukom, a posljednja suradnja s Vogueom samo je “trešnja na vrhu torte”.
Noir Kei ‘Ninomiya’ haljina, Gianvito Rossi čizme, oglavlje Makoto Azuma
Naime, Rihanna je prva crnkinja u povijesti koja krasi naslovnicu rujanskog izdanja britanskog Vogue časopisa, pod kreativnom vodstvom fotografa Nick Knighta i stilističkim okom glavnog urednika Edwarda Enninfula, kojem je ovo također prvo rujansko izdanje. Rihannin pomalo riskantnan look apsolutno se isplatio i oduševio čitatelje. Tanko iscrtanih obrva poput onih kakve je nosila Marlene Dietrich i s golemim cvjetnim oglavljem vibrantnih boja mladog dizajnera Makotoa Azume, ovo je još jedno jedinstveno izdanje Rihanne koja, prema riječima Enninfula, “…je uvijek svoja i takvim bi svatko od nas trebao nastojati biti!”.
Alexander McQueen jakna, Cornelia James rukavice, Makoto Azuma oglavlje
Foto: Nick Knight