s.Oliver slavi velikih 50 godina sjajnom novom kampanjom!

Možda niste čuli za ime Bernda Freiera, ali zasigurno znate za brend s.Oliver. Naime, kad su u pitanju gotovo legendarne priče u kojima pojedinac stvara čitavi novi svijet iz ničega, upravo bi Freier zaslužio svoje mjesto na listi slavnih. Nijemac, koji je davne 1969. otvorio svoj prvi butik u središtu Würzburga od svega dvadesetak kvadrata, danas je milijarder s više od 9,000 trgovina po čitavom svijetu i još uvijek na čelu poznatog brenda. Ove godine taj isti brend, s.Oliver, slavi velikih 50 godina postojanja s jubilarnom slavljeničkom kolekcijom i vraća se svojim iskonskim korijenima…

Da biste postigli uspjeh u životu, morate se fokusirati na svoje ciljeve i požrtvovno usmjeriti na njihovo ostvarenje. Da biste bili sretni, morate se okružiti ljudima i okolinom koju istinski cijenite te raditi ono što volite. Tako nekako bih najjednostavnije sažela filozofiju svih velikih poduzetnika i inovatora koji su ostavili traga na ovom svijetu. Samo jedna ideja dovoljna je za vlastiti komadić povijesti, a Bernd Freier upisao se u istu kao vizionar čiji je brend postao prepoznatljivim cijelom svijetu. Sve je počelo s jednim uzorkom koji je Nijemca odveo u daleku Indiju, a danas, pedeset godina kasnije, taj isti uzorak postao je središtem nove kolekcije.

Lajt motiv ove slavljeničke kolekcije, koja u hrvatske trgovine stiže 26. rujna, je Madras – lagana pamučna tkanina prepoznatljive teksture i kariranog uzorka čije je podrijetlo iz indijskog gradića Chennaija. Odlazak u Indiju za Freiera je predstavljao prvi veliki korak u stvaranju modnog giganta pa stoga ne čudi kako se povijest brenda povezuje upravo s ovim prepoznatljivim uzorkom. Pridodajte tome i novu viziju brenda koja zagovara očuvanje prirode i okoliša te povratak temeljnom DNA čiji su zajednički motivi obitelj i zajednica, i dobili ste odličnu kampanju koja istinski progovara cilj brenda. Neodoljivi kaos nekoliko generacija koje, unatoč svim svakodnevnim nedaćama, pronalazi smijeh i ljubav u svemu uspješno su prikazani kroz sjajne vizuale i video kampanje. Novom kolekcijom dominira spomenuti karirani uzorak, klasični komadi u bojama poput vatreno crvene, mornarski plave te žarko žute boje koji su učinili ovaj brend poznatim u svijetu te trendovski odjevni predmeti s dozom humora.

Novu kampanju i kolekciju prate i velike promjene odnosno koraci naprijed kad je u pitanju inovacija i digitalizacija te održiva moda. U Rottendorfu, gdje je sjedište ove njemačke tvrtke, osim odjela za kreativni dizajn, proizvodnju te prodaju i marketing, naveliko se razmišlja o inovativnim rješenjima koji bi s.Oliver učinili modnim brendom budućnosti. Strašna riječ „trgovina“ o kojoj se ne prestaje pričati već godinama kao najupitnijim i najriskantnijim segmentnom modne industrije, za njih je, kao i za još nekoliko hvalevrijednih brendova, središnje je mjesto budućnosti.

Tako su već započeli sa primjenom AI tehnologija i na zabavan i zanimljiv način učinili svakog kupca ključnim dijelom svog koda. Kako bi pobliže približili svoju dugu povijest novim generacijama, otvoren je s.Oliver muzej, a najavili su i svakojake novitete poput s.O.Excited, start-upa koji neprestano radi na boljoj komunikaciji i usluzi između brenda i kupca.


s.Oliver muzej u Rotttendorfu

Najbolje je to sažela Kristina Sansz, produkt i marketing direktorica, koja je preuzela kreativnu viziju prije godinu dana te najavila ali i učinila već sad velike promjene. U razgovoru s nama otkrila nam je kako ju rad za brend poput ovog posebno veseli upravo zato što s.Oliver njeguje svoju tradiciju i kôd kuće. Madras kolekcija ima značenje. Otvorili smo arhive i izdvojili ono što s.Oliver čini prepoznatljivim i uspješnim! Iz perspektive dizajna, predstavili smo kolekciju koja je relevantna, trendovska a opet svojstvena nama.“ , napominje Sansz. No pričati o trendovima u jednu ruku je nezahvalno jer je nemoguće spomenuti brzu modu i sve brojne negativne aspekte koja ista nosi. No, kako i sami napominju, s.Oliver nije dio brze mode. Možda se svi bore za isti dio kolača kad je u pitanju potrošač, no ne žele postati mašinerija koja slijepo prati trendove, kopira dizajnerske komade i ne razmišlja o održivosti.


Kristina Sansz

„Održiva moda za nas je imperativ. S.Oliver je svoju dugu povijest započeo upravo s dva kraja svijeta, Njemačke i Indije. Pokušavamo svaku kolekciju učiniti kao onu s porukom, koja će svakom kupcu pobliže objasniti zašto nam je održivost bitna, zašto je ‘biti eko’ jedino rješenje. Primjerice, u novoj denim kolekciji svaki kupac znat će sve o podrijetlu komada kojeg je kupio, naš IT odjel radi naporno kako bi osvijestili kupca i industriju o važnosti konzumacije mode na ispravan način. Početkom ove godine vodimo se sa parolom “WE CARE – for PEOPLE, the PLANET and the FUTURE” i iskreno stojimo i radimo na tome.”

Modna industrija jedan je od glavnih zagađivača okoliša koji postoje i njenom ‘loše vladanju’ ne nazire se kraj. Iz tog razloga mnogobrojni modni brendovi najavili su razne promjene koje će učiniti kroz nekoliko godina, no njihova uloga postaje nezamjetna ako se u priču aktivno ne uključi i sam kupac. Upravo iz tog razloga s.Oliver nastoji potaknuti obožavatelje brenda i educirati ih kroz zabavne sadržaje poput implementacije AI tehnologije. Tu naravno veliku ulogu čine i influenceri koji su postali vlastiti pogon kad je u pitanju marketing. No, koliko god je sam fenomen „influencanja“ zaokupio gotovo sve brendove neovisno o industriji te o samoj problematici njihove učinkovitosti, Kristina ističe kako je njihova strategija jasna. „Za posljednju kampanju odabrali smo tek nekoliko influencera s kojima već dugo surađujemo i čiji je učinak jasan i vidljiv. Za kampanju smo imali svega nekoliko profesionalnih modela, sve ostali bili su „obični ljudi“ iz stvarnog života kako bi iskreno prenijeli energiju i ljubav prema brendu.“

Upravo je to ono što s.Oliver izdvaja iz mase. Već nekoliko sezona priredili su modne revije i kampanje sa zaposlenicima tvrtke, s ljudima koji iskreno dišu vizijom brenda, sa s.Oliver obitelji i uspjelo im je. Svaki takav potez rezultirao je značajnim napretkom i oduševljenjem kupca, no ta nova energija ne čudi budući da upravo ljudi na čelu poput Kristine Sansz vjeruju u budućnost brenda koji je već odavno ostavio prve tragove u modnoj industriji. „Osobno uvijek želim biti bolja. Vjerujem da sve što radim uvijek može biti bolje. Neki bi rekli da sam odviše samokritična, ali čvrsto vjerujem kako mjesta za napredak uvijek ima. Tako je i s s.Oliverom. Ovo je brend koji ima sjajne temelje, divnu novu kolekciju čija je srž zajedništvo i ljubav, a pred nama je velika budućnost i još veći ciljevi.”

Foto: s.Oliver

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE