
Proljeće označava početak nečeg svježeg i uzbudljivog, a ono je u ALDUK studiju donijelo promjenu koju od ovog dizajnera nismo očekivali. Njegova nova kampanja prepuna je boja, a donosi 38 novih modela originalnog modnog rukopisa.
Kolekcija naziva “Dulcet” obiluje bojama i uzorcima inače netipičnima za dizajnerov rad, a unose svježinu i predstavljaju ALDUK dizajn u nikad ženstvenijem tonu. Funkcionalnost, precizna izrada i ženstvena silueta zajedno s akvarel printom, jakim bojama, cvjetnim čipkama i 3D vezom temelj su nove kolekcije.


Novu ALDUK kolekciju prati svježa i chic modna kampanja koja je djelo mladog i talentiranog fotografa Franje Matkovića. Pomalo neočekivana, iznenađuje i veseli svojom svježinom u koloritnom smislu, neopterećenim pristupom u poziranju i vizualno jakom dojmu.
“Ova kampanja izvrsno prenosi duh nove kolekcije koji je vesel, pomalo razigran i povrh svega neopterećen, siguran u sebe. Odraz je moje želje za nečim jednostavnim, a opet posebnim u svijetu suprotnom od toga. Pri stvaranju modne kampanje pazim na svaki detalj uz želju da nikad ne iznevjerim očekivanja mojih klijentica koje želim nečim posebnim i neočekivanim svakog puta iznenaditi,” rekao je Ivan.

Nova kolekcija već je dostupna u ALDUK showroomu (uz rezervaciju termina), a uskoro i na web-stranici alduk.hr.


