Sjećate se Polyvorea? Više ne postoji.

slučaju da je optimistična brojka dva davno već ispala iz kombinacije koja čini vaš broj godina, postoji velika mogućnost da ste u nekom periodu svog života sate i sate proveli slažući komade odjeće u savršene outfite. Dostupni su vam tada na zaslonu vašeg računala bili baš svi brendovi, s kojim god novčanim iznosom dolazili u paketu, a mašta (i želja) je radila sto na sat.

Ako je Polyvore prvo što vam je upravo palo na pamet, apsolutno ste u pravu. Govorimo o popularnoj platformi pokrenutoj 2007. godine koja je u 2012. godini prema izvješću brojila 20 milijuna aktivnih korisnika. Bilo je to mjesto na kojem su se slagali kolaži i kojim se vrzmala velika doza kreativnosti, pa i danas tako platforme poput Pinteresta obiluju kolažima složenima upravo na Polyvoreu. Ipak, popularnost se zaljuljala nakon što je Yahoo kupio kompaniju za 200 milijuna dolara u 2015., a korisnici su strelovito počeli opadati, što je dovelo do još jedne akvizicije – Yahoo, a time i Polyvore, kupljen je od strane Verizona, spojen s AOL-om i pretvoren u Oath.

Sada se pak Polyvore ponovno našao u fokusu medija, i to iz jednog razloga. Više ne postoji. Naime, luksuzna e-commerce kompanija Ssense je javno obznanila kako je od Oath Inc. kupila digitalnu bazu podataka, odnosno mode, kao i tražilicu, te je korisnike Polyvorea automatski počela preusmjeravati na svoju stranicu. Ovaj je potez rezultirao bijesom korisnika i peticijom za povlačenje ovakve odluke koja je, kako piše BOF, sakupila preko 800 potpisa u jednom poslijepodnevu. Čvrsta zajednica koja je do prije nekoliko dana egzistirala i stvarala na Polyvoreu je u svega par sati izgubljena. Korisnike je to jako naljutilo, no čelni se ljudi Ssensea nisu još oglasili. Jedino što su u javnost odaslali jest priopćenje o akviziciji i novoj trgovini na kojoj će dostupni biti luksuzni brendovi. Otvorite li početnu stranicu Polyvorea, sada će vas tako dočekati jednostavna poruka „Polyvore is now Ssense“, kao i linkovi na webshop s asortimanom za žene i muškarce. Vremena se mijenjaju munjevitom brzinom, a Polyvore je, očito još jedna stvar koja će za par godina buditi nostalgičara u nama, kao što to danas čini MySpace. Ili sladoled Bubi. 

ssense

Foto: Screenshot

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE