Revije vodećih modnih kuća već dugo nisu rezervirane isključivo za uzvanike, redom pripadnike svjetske modne elite. Otkako su društvene mreže uzele maha, tisuće korisnika iz cijelog svijeta uključuje se u live prijenose najvažnijih modnih događaja na YouTubeu i Instagramu. A zatim slijedi val objava na društvenim mrežama, fotke s piste i crvenog tepiha, memeovi, osvrti novinara i velike fotogalerije. Ustaljena je to mašinerija koju većina brendova u potpunosti prihvaća i ne propitkuje – izuzev, primjerice, Bottege Venete, čiji je profil nestao s Instagrama u mandatu Daniela Leeja. I, odnedavno, The Rowa blizanki Olsen.
“Ljubazno molimo da se suzdržite od snimanja ili dijeljenja bilo kakvog sadržaja tijekom vašeg iskustva”, poručile su slavne sestre svojim uzvanicima uoči revije na Tjednu mode u Parizu. Važno je spomenuti kako The Row bilježi nevjerojatan uspjeh na tržištu već nekoliko godina zaredom. Jedan je od rijetkih brendova koji je uspio izboriti svoje mjesto u prestižnom krugu luksuznih modnih kuća, kojim dominiraju velika imena duge povijesti i tradicije. Mnogi smatraju kako su blizanke Olsen prepoznale nišu na modnom tržištu koja se ispraznila nakon odlaska Phoebe Philo iz Celinea. Naime, njihovi uglađeni, suptilni i elegantni komadi poput Margaux torbe i Ava balerinki trenutačno su apsolutni “must-have” među zaljubljenicama u minimalizam, a sam brend je postao sinonim za “tihi luksuz”, estetiku koja je početkom prošle godine obilježila modne trendove.
Upravo su zato mnogi nestrpljivo iščekivali novu The Row kolekciju za jesen/zimu 2024, no samo je nekolicina sretnika ove srijede imala priliku otkriti što su to Mary-Kate i Ashley pripremile za nadolazeću sezonu. Fotografije s revije su u skladu s upozorenjem u potpunosti izostale, a sestre su za posjetitelje pripremile bilježnice kako bi mogli zapisati svoje dojmove. Tako je cijela kolekcija ostala obavijena velom tajnosti, a potez Olsenica neki su protumačili kao “ultimativni čin tihog luksuza”. Naime, slavne sestre očito smatraju kako The Row može ostati relevantan, pa i viralan, bez medijske pompe. I čini se kako nisu pogriješile u svojoj procjeni jer njihova se revija uspjela istaknuti u prenapučenom rasporedu pariškog Tjedna mode bez da je objavljena iti jedna fotografija.
Same Mary-Kate i Ashley se već godinama izbjegavaju crvene tepihe i važne manifestacije, ali njihov status “it” cura je nepokolebljiv. Paparazzi ih tu i tamo ulove na puš-pauzi, kako u nepogrešivo stylish outfitima pokušavaju sakriti lice od kamere. Ovu auru mističnosti i “cool faktora” uspješno su prenijele i na svoj brend, a njihova recentna zabrana fotografiranja podcrtala je ekskluzivnost The Rowa, brenda koji ustvari cilja na usku skupinu pojedinaca koji cijene vrhunsku kvalitetu i umijeće izrade. Također, ne sumnjamo kako su svojim gostima na reviji zaista priuštile jedinstveno iskustvo. Jer dok su ruke zaposlene snimanjem Instagram storyja, pljesak za vrijeme defilea zna biti vrlo mlak, ako ga uopće i bude.
Foto: Profimedia