Svi mi volimo putovati, maštamo i sanjarimo o dalekim krajevima i kulturama, te se svaki puta iznova razveselimo kad u nekom proizvodu prepoznamo dašak dalekih kultura. Modelatorica Dunja Sučić posjetila je Japan, gdje su ju kultura samuraja, njihov način života, te disciplina, inspirirali na izradu nove kolekcije.
Priča koja je započela još 2014. godine kada je Marmelo u Laubi prikazao svoju kolekciju inspiriranu Japanom, dobiva svoj nastavak. Elementi šljema, lepeze, oklopa i mača, spretno su prilagođeni modnoj filozofiji bradna u svaki pomno osmišljen komad ove kolekcije. Svi Marmelo proizvodi zadržali su karakteristike po kojima su modnoj publici već poznati. Proizvodi su izrađeni od kože, s detaljima od drveta, inoksa i roga, kao luksuznih dodataka dizajnerskim riješenjima.
Ovog puta uživat ćemo i putovati s torbama u dnevnim aktivnostima i noćnim izlascima, a za neke druge prilike nosit ćemo ruksake, torbe – vreće i torbe oko struka. Torbe su praktične: večernja varijanta omogućuje skidanje dugačkog remena, dok dnevne varijante i ruksaci omogućuju skidanje zasebne torbice s prednje strane. Kada se poželimo dodatno nagraditi putem u Japan kroz Marmelo proizvode, tu su još i remen, kapa i nakit.
Kao što su životni put i filozofija Samuraja dugačka nit koja se stalno i iznova obnavlja i nadograđuje, takva je i stvaralačka filozofija ovog branda. Marmelo ne prikazuje kolekcije sezonski budući svaki proizvod zahtjeva dug proces od ideje do realizacije u gotov proizvod; ne poznaje sezone; ne prati slijepo trendove već nudi svoj dizajnerski kod – ovoga puta s pečatom samuraja.
Kampanju je fotografirala i osmislila Petra Mrša, za styling je zaslužna Iva Gjopar, dok make up potpisuje Petra Kuhar. Hilda Halilović iz agencije Relatum, odabrani je model ove kampanje. Marmelo torbe možete nabaviti preko službene Facebook stranice.
Foto: Petra Mrša