U epicentru skandinavske mode: Oduševila nas je kolekcija mlade dizajnerice

Po prvi put u Kopenhagenu, kao dobitnica Zalando Visionary Award za 2024. godinu, irska dizajnerica Sinéad O’Dwyer predstavila je svoju kolekciju proljeće/ljeto 2025., pod nazivom Everything Opens To Touch. Vanjska lokacija Opera Parka pretvorena je u zavodljivi svijet sanjivog vrućeg ljeta, sa skulpturama temeljenim na 3D skenovima Sinéadinih ranih lijevanih radova umjetnice Jade O’Belle i zvukom Witch Trialsa i Coshe, koji su čitali pjesmu napisanu za ovu reviju, londonske autorice Anastasiie Fedorove. Ovaj audio element omogućava potpuno uranjanje u dizajneričin inkluzivan svijet, koji ona nastavlja stvarati sa svojim modelima i suradnicima, a ove sezone uključuju Alvu Claire i glazbenicu Mahaliu.

Po drugi put, brend je surađivao sa Zakladom Hair and Care, kako bi slijepim i slabovidnim gostima pružio doživljaj piste, ovaj put kroz impresivne audio opise i pružanje tkanina na dodir tijekom revije. Hair and Care također se zalagala za uključivanje slijepe manekenke i voditeljice, Lucy Edwards, da prošeta revijom uz svog psa vodiča – prvi put na Copenhagen Fashion Weeku – i radila je s Danskom udrugom slijepih na pozivanju slijepih i slabovidnih gostiju da dožive ugođaj revije.

O’Dwyer ponovno osmišljava svoje prepoznatljive dizajne, kao što su pojasevi inspirirani shibarijem, s kratkim rukavima, mikro-culotte hlačama s kosim rara volanima i prepoznatljivim pripijenim košuljama od novih materijala, osobito tamnoplavog trapera za profinjeni, ali slobodoumni pogled na duge blistave noći i beskrajne ljetne dane. Brend je surađivao s tvrtkom Grounds Footwear kako bi stvorio novi pogled na njihove cipele koje kao da u potplatima imaju mjehuriće; s gornjim dijelovima na vezanje inspiriranim cipelama za irski ples i sandala u obliku slova T. Savage X Fenty pomogao je oživjeti modnu pistu svojim čipkastim donjem rubljem, koje se može vidjeti ispod slojeva trapera i fine vune. Ecco je sudjelovao sa svojim torbama koje O’Dwyer prilagođava pomoću prepoznatljivog ‘Squiggle’ rastezljivog najlona.

Show

Creative Direction and Design: Sinéad O’Dwyer
Styling: Ai Kamoshita
Casting: Emma Matell
Makeup: Trine Skjøth
Hair: Anna Cofone using Authentic Beauty Concept
Sound: Witch Trials and Cosha
Poem: Anastasia Federova
Movement Direction: Grace Nicol
Communications: RAVEN and Smarts Agency
Set Design: Tilda Heron
Experience for blind and low vision guests in collaboration with Hair and Care Foundation.
Production: SUB ROSA
Guest Management: Mørch & Rohde

Collection

Creative Direction and Design by Sinéad O’Dwyer
Shoes by Grounds x Sinéad O’Dwyer
Bags sponsored by Ecco
Underwear by Savage X Fenty
SS25 Design Assistants: Niall Kelly, Katy Clark
Knitwear Development: Ilana Blumberg
SS25 Studio Team: Felicie Sarazin, Ava Whiting, Christine McKay
CPHFW Studio Volunteers: Kristyna Toms, Maria, Laura Farah, Julie Kemmerich
A special thanks to Adele, Kevin and Aoise O’Dwyer; Preben, Ellen, Lise and Ottilie Landmark; Roy Welland and Sabine Auken. Zalando, Copenhagen Fashion Week, Hair and Care Foundation, Danish Institute for the Blind, Alexander Papatheodorou, Oliwia Jancerowicz, Claire Murphy, Rose Bradshaw, Ilana Blumberg, Lene Nielson and Adrien Caddy, Ai Kamoshita, Cosha and Witch Trials.

O ZALANDU

Osnovan u Berlinu 2008. godine, Zalando razvija vodeći paneuropski ekosustav za e-trgovinu modom i lifestyleom oko dva vektora rasta: poslovanja poslovnih subjekata s krajnjim korisnicima (B2C) i poslovanja s poslovnim subjektima (B2B). U B2C segmentu nudimo inspirativno i kvalitetno iskustvo kupovine proizvoda brojnih modnih i lifestyle brendova, za oko 50 milijuna aktivnih korisnika na 25 tržišta. U B2B segmentu koristimo našu logističku infrastrukturu, programska rješenja i uslužne kapacitete kako bismo brendovima i trgovcima na malo pomogli da upravljaju i šire svoje ukupno e-commerce poslovanje, bilo na Zalandu ili izvan. Kao ekosustav, Zalando želi omogućiti pozitivne promjene u modnoj i lifestyle industriji.

O COPENHAGEN FASHION WEEKU

Tjedan mode u Kopenhagenu/Copenhagen Fashion Week (CPHFW) najveći je tjedan mode u sjevernoj Europi, koji se održava svake dvije godine u siječnju/veljači i kolovozu. Smatran petim globalnim tjednom mode, Tjedan mode u Kopenhagenu okuplja vodeće međunarodne novinare, kupce i lidere u industriji iz svoje globalne mreže na četiri dana revija, prezentacija, instalacija i događanja uz sajam CIFF x Revolver. Održivost je temeljni fokus Tjedna mode u Kopenhagenu, koji teži uvođenju značajnih promjena kako bi nadahnuo i potaknuo industriju da ubrza svoje napore u pogledu održivosti. U siječnju 2020. Tjedan mode u Kopenhagenu predstavio je ambiciozan trogodišnji Sustainability Action Plan, predstavljajući inovativni sustav zahtjeva za robne marke da budu dio službenog rasporeda koji je implementiran na AW23 izdanju CPHFW-a. Sustainability Action Plan se revidira i objavljuje svake tri godine, pozicionirajući CPHFW kao vodeći tjedan mode u području održivosti. 

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE