[the_ad_placement id="post-top"]
[the_ad_placement id="post-top-mobile"]

U Pull&Bear je stigla kolekcija koja će oduševiti obožavatelje hit serije ‘Squid Game’

Dugoiščekivana druga sezona Netflixovog globalnog fenomena “Squid Game” prošlog nas je tjedna ponovno prikovala uz ekrane. Korejska hit serija se, osim uzbudljivim zapletima, ističe i vrlo prepoznatljivom scenografijom i kostimografijom, koje su i ovoga puta postale temelj za brojne suradnje s poznatim modnim brendovima.

Tako natjecatelji u novim epizodama “Squid Gamea” nose inačicu Pumine T7 trenirke, a sportski je brend uoči premijere drugog dijela showa lansirao i limitirano izdanje tenisica nadahnutih njihovom uniformom. Crocs je predstavio klompe u zelenoj boji te prikladne ukrase s motivima iz serije, poput Dalgona kolačića i maskiranog zaštitara. “Squid Game” kolaboracijom pohvalio se i high street brend Pull&Bear, na čijem webshopu trenutačno možete pronaći kolekciju kojoj će fanovi serije teško odoljeti.

Ovo nije prvi put da je Inditexov brend udružio snage s Netflixom – prvu liniju odjeće inspiriranu “Squid Game” estetikom izbacili su 2021., nedugo nakon izlaska prve sezone serije. Njihova nova kolekcija uključuje muške i ženske komade, a ekskluzivno online dostupne su dvodijelne zelene trenirke te hoodice i majice s različitim uzorcima. Tako se na novim modelima pojavljuje broj 456, koji je nosio protagonist serije Seong Gi-Hun, siluete natjecatelja te likovi lutke i voditelja igre. Cijene komada kreću se od 17,99 do 39,99 eura.

Foto: Instagram, Pull&Bear

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE