Dugoiščekivana druga sezona Netflixovog globalnog fenomena “Squid Game” prošlog nas je tjedna ponovno prikovala uz ekrane. Korejska hit serija se, osim uzbudljivim zapletima, ističe i vrlo prepoznatljivom scenografijom i kostimografijom, koje su i ovoga puta postale temelj za brojne suradnje s poznatim modnim brendovima.
Tako natjecatelji u novim epizodama “Squid Gamea” nose inačicu Pumine T7 trenirke, a sportski je brend uoči premijere drugog dijela showa lansirao i limitirano izdanje tenisica nadahnutih njihovom uniformom. Crocs je predstavio klompe u zelenoj boji te prikladne ukrase s motivima iz serije, poput Dalgona kolačića i maskiranog zaštitara. “Squid Game” kolaboracijom pohvalio se i high street brend Pull&Bear, na čijem webshopu trenutačno možete pronaći kolekciju kojoj će fanovi serije teško odoljeti.
Ovo nije prvi put da je Inditexov brend udružio snage s Netflixom – prvu liniju odjeće inspiriranu “Squid Game” estetikom izbacili su 2021., nedugo nakon izlaska prve sezone serije. Njihova nova kolekcija uključuje muške i ženske komade, a ekskluzivno online dostupne su dvodijelne zelene trenirke te hoodice i majice s različitim uzorcima. Tako se na novim modelima pojavljuje broj 456, koji je nosio protagonist serije Seong Gi-Hun, siluete natjecatelja te likovi lutke i voditelja igre. Cijene komada kreću se od 17,99 do 39,99 eura.






Foto: Instagram, Pull&Bear