[the_ad_placement id="post-top"]
[the_ad_placement id="post-top-mobile"]

Upoznajte poljski brend torbi koji je osvojio trendseterice omjerom cijene i kvalitete

Tko kaže da “it” torba mora koštati pravo malo bogatstvo? Posljednjih godina svjedočimo rastućoj poželjnosti modela s potpisom “mid-range” brendova poput Polènea i DeMelliera, koji su postali sinonim za tzv. “pristupačni luksuz”. Također, uz spomenute etablirane brendove, pažnju trendseterica sve više privlače manje, nerazvikane marke čije torbe kvalitetom mogu konkurirati mnogo skupljim bestsellerima. Tako je, primjerice, glumica Kelly Rutherford, poznata po nenametljivom i otmjenom stilu, svojoj kolekciji high end torbi pridružila nekoliko modela sve popularnijeg brenda Chylak.

Ovaj poljski brend je 2014. osnovala Zofia Chylak, talentirane dizajnerica koji je svoj zanat “pekla” u prestižnim modnim kućama kao što su Proenza Schouler i Nicolas Caito. Svoje iskustvo u industriji luksuzne mode pretočila je u viziju stvaranja pristupačnih, ali vrhunski izrađenih torbi. Chylak je tako stekao prepoznatljivost zahvaljujući svom sofisticiranom dizajnu i prihvatljivim cijenama, ali i održivoj proizvodnji.

Naime, sve Chylak torbe izrađuju se ručno, od premium talijanske kože s međunarodnim certifikatom kvalitete. Proizvodnja se odvija u malim serijama u Poljskoj, što omogućuje strogu kontrolu kvalitete. Osim što koristi ekološke certificirane materijale, tvrtka minimizira proizvodni otpad kroz različite inicijative recikliranja.

Cjenovni raspon Chylak torbi kreće se od 300 € do 700 €, što ih čini pristupačnijom alternativom tradicionalnim luksuznim brendovima. Najprodavaniji modeli su, The Belt Bag, klasična strukturirana torba sa “statement” kopčom, The Saddle Bag, dizajn inspiriran jahačkim torbama te The Tote, prostrana poslovna torba. Vrijedi spomenuti i trendi “shopper” model Basket te upečatljive Shell i Dumpling modele, za koje je trenutačno otvorena lista čekanja na webshopu brenda.

Na internetu ćete naletjeti na mnogobrojne pozitivne recenzije proizvoda ovog poljskog brenda. Prosječna ocjena na službenom web shopu je 4.8/5, temeljeno na preko 2000 recenzija, a zadovoljni kupci najčešće hvale dugotrajnost, kvalitetu i izdržljivost ovih torbi.

Foto: Instagram

[the_ad_placement id="post-side"]

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE