Dosad smo se već navikli na živopisne emojie s potpisom modnih kuća, no pravo je iznenađenje stiglo s novom kampanjom Gucci satova Le Marché des Merveilles koja nas je, moramo priznati, dobro nasmijala.
Igrajući se s aktualnom internet kulturom i njenom esencijom – memeima, Gucci je za novu kampanju angažirao različite poznate kreativce koje sami rado pratimo na Instagramu i složio vlastitu kolekciju memea. Svoj su doprinos kampanji tako dali umjetnici poput @pollynor, @johnyuyi, kao i dobro poznati @beigecardigan, a kampanja imena #TFWGucci zaživjela je serijom humorističnih, prepoznatljivih i aktualnih memea s motivom Gucci sata te ovijena estetikom modne kuće. Dobar rezultat najnovije ideje Alessandra Michelea definitivno nije izostao. Gucci je uzeo aktualan moment, poigrao se s njime, malo ga prilagodio i pretvorio u hit kampanju približavajući se mladim ljudima koji bez interneta ne mogu zamisliti svoje dane.
Cijelu kampanju #TFWGucci možete pogledati ovdje.
M.M.
Foto: Gucci