
Nakon gotovo 50-ak vjenčanica koje su rađene po mjeri za različite klijentice u Hrvatskoj i svijetu, od kojih je jedna trenutno izložena u Muzeju za umjetnost i obrt, u brendu Robert Sever odlučili su sve svoje ideje i iskustva staviti u jednu zaokruženu kolekciju. Naoko vrlo jednostavnih, gotovo arhitektonskih oblika, kolekcija je izrađena od duchesse svile, čija čvrstoća još više naglašava jasne oblike haljina. Odabrali su samo dvije boje – posve bijelu, koja je u nekim kombinacijama presvučena slojem prozirnog svilenog muslina izvezenog sitnim metalnim pajetima, te ivory boju.
„Inspiracija su nam bile jednostavne forme, arhitektura i ideja bezvremenske elegancije. Htjeli smo da naša prva „White“ kolekcija bude selekcija predivnih haljina u kojoj će svaka naša klijentica zabljesnuti ali i kojoj će naša haljina biti samo okvir njene osobnosti. To i je svojevrsna ideja ove linije – da su haljine jednostavnih čistih linija, a da detalji daju novi šik štih!“, objasnili su ideju nove linije iz branda Robert Sever.

Svaka haljina je pomno osmišljenog kroja i konstrukcije sa vrlo tradicionalnim krojačkim zahvatima, te se tako kombiniranjem modernog i arhaičnog stvara nešto posve novo. Duboke hol falhe slagane su tako da bi naglasile dugačku siluetu ili, ako su smještene na stražnjem djelu, onda su bogato nanizane da bi stvorile efekt urezanog šlepa. U izradi kolekcije korištena je i tehnika preklapanja materijala kako bi se stvorilo drapiranje, ali i u nekim slučajevima kako bi se naglasio struk ili pak kao detalji na leđima. Mnoge haljine su naglašenih golih leđa, kao jedna jako sofisticirana forma koja otkriva senzualnost.

„Ideja je bila stvoriti selekciju haljina koje su vrlo pročišćene, profinjene i jako elegantne, ali praktične, lišene korzeta kako bi se svaka žena u njima osjećala opušteno. Volimo vidjeti tu kombinaciju nečega gotovo staromodnog interpretiranog na potpuno novi način, suvremen i moderan. Svakako chic detalj i nešto jako svojstveno RS filozofiji su i paspulirani džepovi, koji daju nekim haljinama dojam ležernosti. Osim haljina u kolekciji predstavljamo i interpretaciju odijela za žene. Mnoge žene žele iskorak od tradicionalne ideje od udaje u haljini pa smo stvorili look i za tu opciju. Smoking sako u kombinaciji sa malo užim hlačama visokog struka te košulje sa bogatom mašnom kompletirani su sa bogato ukrašenim pojasom od staklenih kristala i bisera“, opisuje kolekciju Robert Sever.






I ove vizuale potpisuje stalna suradnica i prijateljica branda Mare Milin, dok je detalje snimio Ino Zeljak. Za stvaranje ove kampanje koja prati lansiranje nove linije branda pridružili su se svakako najpoznatiji make up artist Saša Joković, dok je styling kose radio Mijo Majhen. Zaštitno lice ove kampanje je i ovaj put Iva Marušic, model Talia model agencije. Kampanja je snimana na lokaciji Zagrebačkog velesajma u Paviljonu 16 pod art direkcijom Roberta Severa i Branka Basletića. Asistentica stilista bila je Martina Alaniz.