Francuski brend Jacquemus nastavlja širiti svoju mrežu maloprodajnih lokacija, a ovoga je tjedna u velikom stilu stigao u Los Angeles. Novi “Jacquemus Boutique” otvorio je svoje vrata na adresi 8800 Melrose Avenue u West Hollywoodu, naslanjajući se na koncept koji je brend postavio prošle godine s novim trgovinama u Londonu i New Yorku – spoj prepoznatljive provansalske estetike s kolekcionarskim pristupom umjetnosti i dizajnu.
Naravno, otvorenje nije moglo proći bez autentično razigrane kampanje na društvenim mrežama, ovoga puta inspirirane Hollywoodom devedesetih. Također, ispred brend je ispred butika organizirao “Jacquemus Market”, “pop-up” događanje koje je spajalo estetiku filmskog seta s ugođajem kakve kvartovske tržnice. Ondje su prolaznike čekali brendirani buketi cvijeća i kuglice sladoleda od banane (prigodno u ikoničnoj Jacquemus maslac-žutoj nijansi), a neki od njih krili su nagradne bonove za darove iz butika.


Sama trgovina proteže se na više od 300 četvornih metara, a iako se pročelje uklapa u lokalni arhitektonski stil, interijer uvelike evocira jug Francuske, koji je nerijetko izvor inspiracije za Simona Portea Jacquemusa. Tako je pod izrađen od terakota opeke, a ulaz uokviruju masline i lavanda, unoseći dašak mediteranske romantike u prostor. Pažnju privlače pomno kurirani komadi namještaja izrađeni po mjeri, poput ogromnog žutog lanenog kauča Luther Quintane, stolne lampe Franka Lloyda Wrighta te brutalističke stolice iz sredine 20. stoljeća.


Butik također uvodi “LA GALERIE”, kolekciju vintage nakita i predmeta, koja za početak uključuje dvadesetak komada. Izložene naušnice, broševe, ogrlice, narukvice i razne dekorativne predmete – koje je Simon Porte osobno odabrao na europskim tržnicama i u galerijama. Većina potječe iz razdoblja od 1920-ih do 1960-ih, a povezuje ih upečatljivi skulpturalni dizajn.




Foto: Instagram