Popularni Inditexov modni brend Zara, osim što je uvijek prvi kada je riječ u donošenju najnovijih modnih trendova, često se postavlja i kao pionir kada je riječ o promjenama u poslovanju ili pak uvođenju noviteta u shopping iskustvo svojih kupaca.
Odavno smo naučili da kreativni timovi Zare nikada ne miruju pa tako svako malo od ovog modnog brenda očekujemo nešto novo, a vijest o jednom vrlo zanimljivom novitetu dočekala nas je i jutros. Naime, 12. travnja poznati nas modni brend, u čak 120 odabranih trgovina diljem svijeta, uvodi u iskustvo proširene stvarnosti („AUGMENTED REALITY”) na mobilnim uređajima putem aplikacije Zara AR. Putem svoje mobilne aplikacije Zara će nam, naime, omogućiti posve novo i drugačije iskustvo shoppinga. Kako aplikacija funkcionira? Kada svoj telefon usmjerite prema izlogu označenom grafičkim oznakama u odabranim Zarinim trgovinama, modeli prikazani na zaslonu će “oživjeti”. Ovaj inovativni koncept nadopunjuje najmoderniju tehnologiju u maloprodaji privlačeći kupce, za početak, izvana, a kasnije, i unutar trgovine kako bi kupovali i podijelili svoja iskustva kao nikada prije. Uroniti u izlog i vidjeti artikle/lookove na stvarnim modelima moći će se na način da se na svoj pametni telefon preuzme aplikacija Zara AR.
Modeli se kreću, razgovaraju i poziraju dok nose odjeću iz nove Zara Studio kolekcije, a koju možete vidjeti u novom Zarinom editorijalu. Sve odjevne kombinacije moguće je kupiti u istom trenutku jednostavnim klikom na “shop the look” gumb” unutar Zara AR aplikacije ili u fizičkoj trgovini. Također, aplikacija vam dozvoljava da unutar nje snimate ili fotografirate i dijelite sadržaj na profilima društvenim mreža. Jedina Zarina trgovina u kojoj ćete moći (barem zasad) “oživjeti” modele u izlogu i kupovati putem Zara AR aplikacije je u shopping centru Mall of Split. Kampanja će za početak biti aktivna samo dva tjedna. Nadamo se, doduše, kako ovo neće biti jedina Zarina trgovina koja će nam omogućavati ovo novo i zanimljivo shopping iskustvo!
Foto: Zara