Već i vrapci na grani znaju da prisustvovati njegovoj reviji ne znači samo doći i vidjeti, već doživjeti jedno pravo multi-osjetilno iskustvo. Od hipnotičkih LED svjetala koja lebde iznad piste do zvukova nekih novih muzičkih nada, čiji odjeci ispunjavaju dvorane, nema sumnje da je Hedi Slimane pretvorio svoje modne revije u prave male manifeste, često potpomognute od strane njegovih najdražih umjetnika.
Međutim, stvaranje spektakla na reviji je jedna stvar, a prenijeti tu istu čaroliju u nešto trajno, kao što je to prostor trgovine, tu stvari obično podbace i u pravilu rezultiraju nečim vrlo bezličnim, u najmanju ruku, dosadnim. Upravo savršeni momenat za ubacivanje malo ‘slimaneovske’ čarolije.
Tek nedavno otvorena u Londonu, prva je Saint Laurent trgovina uređena od strane samog Hedija, i to uz malu pomoć umjetnika Lukea Thomasa, s kojim je surađivao i na ovogodišnjoj proljetnoj kolekciji za muškarce. ‘Presvučena’ monokromatskim glatkim mramorom, metalom i pozlaćenom mjedi, ovo troetažno minimalistično zdanje bez sumnje uzrokuje ‘trnce’ prolaznicima poznate londonske ulice Sloane. U potpunosti je uređena vintage elementima Adneta, Renéa Herbsta i Breuera, pionirima Art Déco tehnike uređenja, odajući tako svojevrstan hommage drugome valu francuskog modernizma, poznatome po svojoj jednostavnosti i kvaliteti materijala.
Tome prirodajemo i činjenicu da prostorom odjekuje onaj dobro poznati elektricitet Hedijevih modnih revija, u vidu poznatih taktova Frotha, Idiot Glee-a i Black Keys-a… Rezultat je zapanjujuće elegantan prostor, razrađen do najsitnijh detalja, koji se besprijekorno uklapa u dizajn, koncept i viziju kuće Saint Laurent.
Ivana Franka Kolonić