David Koma je novi kreativni direktor Blumarinea, priopćili su ove srijede iz modne kuće. Gruzijski dizajner s londonskom adresom tako je naslijedio Waltera Chiapponija, koji je napustio ovu poziciju u ožujku, a svoj će debi na modnoj pisti imati sljedećeg proljeća s “pre-fall” kolekcijom. “Estetika Davida Kome me osvojila od samog početka. Siguran sam da će David moći interpretirati Blumarineove kodove do savršenstva, zahvaljujući svojoj viziji i stilskoj osjetljivosti, koju karakterizira neodoljiva ženstvenost,” rekao je Marco Marchi, direktor Exelitea, holding kompanije koja posjeduje Blumarine, u službenom priopćenju.
Koma će otvoriti novo poglavlje svoje karijere usporedno s velikom 15. godišnjicom svog istoimenog brenda, čije su ženske kolekcije redovito među najistaknutijima na londonskom Tjednu mode otkako mu se pridružio kao diplomant kultnog Central Saint Martinsa. Koma je poznat po ženstvenim, seksepilnim siluetama s Y2K elementima, koje nerijetko viđamo na važnim premijerama i crvenim tepisima. Megan Fox, Kendall Jenner, Dua Lipa i Adriana Lima samo su neke od njegovih klijentica, a Komin je look prošle godine odabrala i Beyonce za nastup u sklopu svoje “Renaissance” turneje.

Blumarine posljednjih godina proživljava poprilično turbulentno razdoblje. Komin prethodnik Chiapponi otišao je nakon svega jedne sezone, a njegova romantična vizija nije pretjerano zaintrigirala publiku ni kritičare. Na ovoj je poziciji nešto uspješniji bio Nicola Brognano, koji je preuzeo “palicu” kreativnog direktora 2019. i stvorio prepoznatljivu seksi razigranu estetiku inspiriranu 2000-tima, približivši kultni brend mlađoj publici i stvorivši viralne modne trenutke poput topa u obliku leptira (nedavno smo ga vidjeli na trudnoj Hailey Bieber).
“Blumarine utjelovljuje jedinstvenu mješavinu senzualnosti, bezvremenskog glamura i elegancije kojoj sam se uvijek divio, i čast mi je što mogu napisati sljedeće poglavlje u slavnoj povijesti brenda. Uzbuđen sam što ću slaviti Blumarineovo bogato kreativno nasljeđe spajajući ga sa svojom modernom vizijom. Ženstvena estetika brenda duboko rezonira sa mnom, čineći ovo putovanje nevjerojatno autentičnim. Želja mi je stvarati kolekcije koje nadahnjuju i osvajaju našu publiku, otvarajući uzbudljivu novu eru inovacija i kreativnosti u ovoj cijenjenoj kući”, izjavio je David.

Foto: Profimedia