CK ima novi ženski miris i to nakon 13 godina pauze

Raf Simons je već napravio neke značajne promjene od kada je na čelu brenda Calvin Klein. Nedavno je najavio rebrendiranje etikete koja se nalazi na traperu, a sada je lansirao novi miris. Obožavatelji ovoga brenda znaju zašto su pomogli da s godinama popularnost ovoga brenda naraste. Primarno, to se dogodilo zahvaljujući odjeći koju lansira, kao i modnim dodacima. 
 
Parfemi koji nose CK potpis oni su pod nazivom „Eternity“ i „Obsession“ i bili su obožavani 90-ih godina. Kako bi podsjetili svoje obožavatelje da su još uvijek prisutni na “mirisnom” tržištu, upravo su predstavili svoj prvi novi miris i to nakon 13 godina stanke. Miris dolazi pod imenom “Women” i drvenasto je cvjetnog mirisa s dodatkom narančinog cvijeta i limunovog papra. 
“Kada sam stigao, pomno sam proučio različite mirise u portfelju jer je bilo važno da nastavim priču s kojom su davno započeli, jer su to bili vrlo važni trenutci. Bilo je jasno da trebamo novi miris i novo poglavlje u nastavku priče“, rekao je Simons.
 
U nastavku je fotografija službene kampanje, koju je osmislila vizualna umjetnica Anne Collier, a na njima su Lupita Nyong’o i Saoirse Ronan, kao žene koje su ih inspirirale i utjecale na njihov rad. Trenutačno se parfem Calvin Klein “Women” može isključivo pronaći u londonskoj trgovini  Harvey Nichols. Od 15. kolovoza bit će dostupan i globalno, u ostatku svijeta. Napomenimo da su ovo tek prvi, slobodno možemo reći, ekskluzivni podatci za ovu novu mirisnu kampanju. 

Foto: PR 

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE