Iza kozmetičkog brenda Aura stoji Mila Litvinjenko: ‘Kritizirali su me da mi nedostaje hrabrosti, to mi je promijenilo život’

U Female-led Brands leksikonu odlučili smo vas upoznati s inspirativnim ženama, otkriti njihove supermoći, ali i činjenicu da se kao i sve ostale žene nose sa svakodnevnim izazovima. Svi znaju da su uspješne, ali smo one mogu ispričati kako je izgledao taj put.

Uspjeh nije apsolutna veličina i svatko bi ga trebao mjeriti prema svojim kriterijima, ali ono što je naša sugovornica pronašla je sreća, zadovoljstvo sa samom sobom i svakodnevna želja da ide naprijed. A ako nas pitate u tome je cijela poanta osnaživanja žena, da budu upravo ono što žele i gdje žele.

Vlasnica i CEO velikog regionalnog kozmetičkog brenda Aura je Mila Litvinjenko. Priča Aure započinje u Nišu 1996., kad je Mila pokrenula tvrtku čiji je jedini zaposlenik bila ona. Aura je 27 godina kasnije prerasla u vodeći beauty brend u Srbiji, a jednako je popularna i u susjednim državama.

Od skromnih početaka i vizije koju je imala osnivačica brenda, Aura je danas prerasla u globalno relevantan beauty brend koji prati i postavlja trendove. Trud i znanje koje je Mila Litvinjenko uložila u podizanje i razvoj brenda višestruko je potvrđen nagradama, a za Forbes Middle East otkrila je što Auru uistinu čini posebnom: Vodim se time da je svaki zaposlenik dio uspjeha Aure jer svatko stvarno pridonosi na svoj način, bilo u predstavljanju proizvoda ili kreiranju njegovog dizajna. Oni koji su počeli sa mnom su i dalje sa mnom, a sada imamo drugu generaciju zaposlenika. U Auri radi više od dvadesetero djece mojih zaposlenika. Smatram da je to zaista vrijedno jer znači da svoju budućnost vide s Aurom.”

Što za vas znači biti žena i biti vlasnica uspješnog posla?

Sebe doživljavam kao ženu koja je izabrala da radi ono što je ispunjava, čini kreativnom, potiče na snalažljivost, radoznalost i to traje već 27 godina.

U karijeri imate mnogo razloga za ponos, a što vidite kao svoje najveće postignuće van ‘biznisa’?

Iskreno ne razmišljam o ponosu kad je biznis u pitanju. Uvijek pomislim kako uživam u onome što radim. Stvari se toliko brzo odvijaju da je osjećaj stvaranja, realizacije neke ideje, osluškivanje kupaca koji koriste Aurine proizvode glavni izvor mog zadovoljstva.

Kritika koja vam je promijenila život?

Da mi nedostaje hrabrosti da uvedem promjene u biznis, a onda se to odrazilo i na privatni život.

Poslovni savjet koji vam je trebao u dvadesetima, a naučili ste ga tek godinama kasnije?

Iz ove perspektive smatram da je dobro što su se stvari spontano odvijale i što sam postupno sazrijevala u poslu, učila što je dobro, a što ne. Naravno, taj proces je trajan.

Postoji li tajna kako u poslu uvijek ‘gorjeti’, a ne pregorjeti?

To je vještina, umijeće koje se godinama stječe. Gorjela sam ja…s vremenom sam shvatila da ne treba gubiti mnogo energije, preispitivati se, ulaziti s puno emocija. Ako ste mudri i promatrate svijet oko sebe shvatite da je najbitnije očuvati mentalno i fizičko zdravlje.

Foto: Instagram, PR

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE