Stiglo je novo izdanje kultnog Mugler ‘Aliena’: Pričali smo s Karlom Zelić, jedinom Hrvaticom koja se pojavila u globalnoj kampanji

Jedan od najpoželjnijih mirisa na tržištu, kultni “Alien” modne kuće Mugler, ove godine doživljava ponovno rođenje kroz inovativno, neodoljivo izdanje “Alien Hypersense” Brend Mugler ne poznaje granice i uvijek se ističe u masi, a njihova nova parfemska voda je nekonvencionalna i hrabrija nego ikad. “Alien Hypersense” pretvara originalne Alienove note iskričavog arapskog jasmina u novo cvjetno iskustvo, a dolazi u prepoznatljivoj bočici u obliku talismana. 

Senzualan i bogat miris donosi obilje slojeva sočnih voćnih, drvenastih i cvjetnih nota te je kao stvoren za odvažne i autentične karaktere. Ovaj opis svakako dobro pristaje Karli Zelić, influencerici poznatoj pod nadimkom Superbabekillah, koja je zahvaljujući svojoj originalnosti i prepoznatljivosti poslala lice Muglerovog “Aliena”. Karla je jedina Hrvatica koja je sudjelovala u globalnoj Mugler kampanji, a povodom predstavljanja novog izdanja ovog legendarnog mirisa, s nama je podijelila svoja iskustvo s brendom.

Jedina si hrvatska influencerica koja je imala priliku sudjelovati u globalnoj kampanji kuće Mugler. Čime si privukla njihovu pažnju i kako je došlo do suradnje?

Tako je, zaista imam veliku čast ponosno reći kako sam jedina hrvatska influencerica koja direktno surađuje s Muglerom, kao i da sam imala priliku sudjelovati u globalnoj kampanji i zaista sam preponosna i zahvalna za tu priliku. Kada sam radila kampanju, odnosno serijal fotografija za Mugler x H&M kolaboraciju, primijetili su me iz Muglera i mislim da su tada zapazili moj rad i profil, koji im se izuzetno svidio. Nakon toga je uslijedila ponuda za prvu kampanju direktno od njih, gdje sam bila jedina influencerica iz Hrvatske koja je prošla listu predloženih influencera. To mi je već bilo zaista veliko priznanje i motivacija da što bolje odradim kampanju sa svojim timom. Nakon te prve kampanje, dobila sam feedback da su im se materijali toliko svidjeli da su ih proglasili jednima od najboljih u regiji. Nakon toga je uslijedio poziv za globalnu kampanju u Varšavi, čije je snimanje zaista bila jedno od najljepših iskustava u mojoj karijeri.

I sama si velika obožavateljica brenda, kako si reagirala kada si dobila njihov poziv?

Jesam, Mugler zaista cijenim i obožavam kao brand, od estetike do cijele priče i poruke koju nosi iza sebe, koja je savršen “match” s mojim vrijednostima i estetikom. Bila sam presretna, kada sam dobila poziv taj trenutak mi je bio istovremeno nerealan ali nekako sam duboko u sebi znala da to zaslužujem i da je ovo nagrada za sav silan trud i rad koji godinama ulažem, ali još više, nagrada za autentičnost i to što sam ostala vjerna sebi i svom stilu kroz sve ove godine. Kada sam dobila brief i vidjela da svi ostali influenceri koji su sudjelovali u kampanju imaju po milijun, dva, 200 tisuća ili 100 tisuća pratitelja i da sam ja jedina “mala” sa svojih 33 tisuće, tek tada sam bila svjesna koliko je ovo veliko priznanje i da im se moj rad zaista toliko sviđa da su me uvrstili u ovu kampanju bez obzira na brojke. Zaista sam zahvalna i ovo mi je samo dokaz da se trud i rad isplate, kao i dosljednost svom stilu i priči, čak i kada dolaziš iz malene zemlje, možeš biti globalno prepoznat.

Zbog snimanja kampanje za “Alien” si otputovala u Varšavu. Kakvi su dojmovi nakon shootinga i kako je bilo surađivati s Mugler timom?

Cijeli put u Varšavu je bio jedno od najljepših iskustava u mom životu. Zaista sam imala “princess treatment” – od samog slijetanja na aerodrom gdje me dočekao privatni vozač koji mi je bio na raspolaganju sve vrijeme, do odsjedanja u prekrasnom hotelu u samom centru Varšave, do poklona s kojima me Mugler dočekao. Samo snimanje je bilo genijalno i jako zanimljivo, set je bio ogroman, produkcija je bila najveća koju sam do sada imala priliku vidjeti. Na cijeloj kampanji je radio tim od 30-ak ljudi, sve je bilo vrlo detaljno organizirano, a sve i jedna osoba na setu je točno znala što radi i u kojem trenutku. Iako sam u svojoj karijeri imala priliku raditi s velikim produkcijama, ovo je bilo potpuno novo iskustvo. Ono što bih posebno naglasila je da su svi, apsolutno svi ljudi s kojima sam bila u doticaju i koji su bili dio kampanje, bili izuzetno dragi i tretirali su nas kao zvijezde. Samo snimanje je bilo poprilično naporno, snimali smo i video i fotografije u vrlo kratkom roku, ali sve smo uspjeli. To snimanje će mi zauvijek ostati u pamćenju i bilo je zaista iskustvo koje se ne zaboravlja.

Kao influencerica stvaraš sadržaj u vlastitoj produkciji, kakav je osjećaj prepustiti se velikom timu? Možeš li podijeliti s nama neke zanimljive ‘behind the scenes’ trenutke?

Tako je, stvaram sadržaj u vlastitoj produkciji i sa svojim timom, a ovaj put sam bila potpuno prepuštena velikom timu s kojim do sada nisam radila. Osjećaj je bio super, jer iskreno, nisam ni na trenutak posumnjala da će Muglerov tim odraditi vrhunski posao, pritom bilo je lijepo biti “samo” zvijezda i model, a ne razmišljati o 342 stvari o kojima inače moram razmišljati kada sama stvaram sadržaj, tako da je bilo baš ugodno moći se fokusirati samo na svoj performans. Bilo je jako puno zanimljivih i fora “behind the scenes trenutaka”: od momenta gdje su mi cipele koje sam nosila bile prevelike pa smo morali gurati papirnate ubruse unutra (jedva sam hodala ali vrijedilo je), do haljine koja je bila prekrasna ali se cijelo vrijeme dok smo snimali dizala i morali smo je non-stop popravljati. Međutim, sve smo male probleme koje smo naišli putem smo uspjeli prevladati uz zajedničke snage i odličnu energiju. Također, unatoč vrhunskoj produkciji, stvari na setu često ne idu po planu pa je i na ovom snimanju bilo kašnjenja i malog kaosa jer na ljudski faktor ne možeš utjecati, na setu smo ostali puno duže od planiranog ali, na kraju je zaista sve vrijedilo.

“Istaknuti se u masi i biti drugačiji” glavna je poruka “Aliena”, ali i moto kojim se sama vodiš u svom influencerskom poslu. Koliko je teško ostati autentičan i svoj u moru sadržaja na društvenim mrežama?

Biti zaista, ali istinski svoj i autentičan nije nimalo lako i zahtjeva dozu hrabrosti i ranjivosti. Ja sam na svojoj autentičnosti izgradila svoju karijeru i predivan community ljudi koje sam okupila putem i to je najljepša nagrada za dosljednost i vjernost sebi, ali da je lako – zaista nije. Pogotovo u samim počecima gdje još nisi prepoznat i gdje svjesno odbijaš ili “propuštaš” prilike zato što ti je integritet važniji od zarade i gdje si krivo percipiran, osuđivan ili naprosto neshvaćen. Međutim, ja sam dokaz da se isplati biti svoj koliko god da je teško, uz sve uspone i padove, jer je taj put trnovitiji, teži i sporiji – ali na kraju se prepozna i isplati. Jednostavno ne želim raditi i živjeti ovaj posao, odnosno poziv, ni na koji drugi način i nikada nisam htjela i beskrajno sam zahvalna što se moj trud, ljubav prema svemu što radim prepoznao i od brendova, ali još važnije, od ljudi koji me prate i koji su mi najveća podrška.

Osim snažne poruke, ovaj miris se ističe i nekonvencionalnim, odvažnim mirisom. “Alien” je mirisni favorit diljem svijeta, je li osvojio i tebe?

Apsolutno! Alien miriši i odašilje upravo energiju koju komunicira u samom nazivu i dok ga nosim, osjećam se posebno, nepobjedivo i magično.


Novi miris “Alien Hypersense”, koji poput magneta privlači ljubitelje parfema diljem svijeta, može postati vaš u sklopu ovog jedinstvenog darivanja Mugler x FASHION.HR! Giveaway vas očekuje na Instagram profilu FASHION.HR od 13. ožujka. Sretno!

Foto: Privatna arhiva, 925studio

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE