Zagreb će uskoro dobiti beauty experience store

Dovoljno vam je da bacite jedan brzi pogled na naslov, još si ga brže prevedete i shvatit ćete da je riječ o potpuno nečem drugačijem i do sada, potpuno nepoznatom, barem većini dama koje nisu imale priliku posjetiti neku od svjetskih metropola u kojoj se gotovo na svakom uglu nalaze luksuzne trgovine koje otkrivaju svijet dekorativne i preparativne kozmetike. 
Experience store već se na prvu čini kao prostor u koji bi svatko želio zaviriti. Još kada znamo da ima predznak beauty, nestrpljenje prerasta u zanimanje i poprima boju iščekivanja. A baš to iščekivanje drži nas u niskom startu, kako bismo u konačnici, čaroliju iznenađenja otkrili u inovacijama koje nam otkriva tržište. I baš jednoj takvoj, posve novoj i drugačijoj beauty inovaciji, uskoro će svjedočiti ljubiteljice make upa. Naime, u središtu će Zagreba oživjeti jedinstveni prostor koji će cijelo iskustvo kupnje make up proizvoda podignuti na jednu novu razinu. Neće to biti klasična trgovina u kojoj kupac odabere proizvode, uzme ih, plati i ode. Bit će to odredište u kojemu će se kupci zadržavati u želji za novim znanjima, jer će im stručno osoblje u ugodnom druženju, priuštiti razgovor o svemu što skriva beauty industrija  (novosti o brendovima, savjete oko odabira proizvoda, kako se našminkati i slično). 

Koliko vam se puta dogodilo da ste proizvod uzeli u ruku, poželjeli o njemu nešto više doznati, ali ste  vrlo brzo shvatili da nemate koga pitati, jer djelatnice ili ne vidite, ili su zauzete naplaćivanjem računa drugim kupcima. Na ovom, novom mjestu, bit će vam užitak kupovati, ali i pitati sve što vas zanima, jer priznali mi ili ne, svi imamo tu dozu sebičnosti i želimo da nam se posveti pažnja u svakom trenutku, ponajviše, ako smo negdje došli ostaviti svoj novac. I to je sasvim u redu! Sada ćete sve to dobiti na jednom mjestu. Mjestu koje odiše misijom da je masovna preobrazba i drugačiji pristup kupcima zapravo sredstvo za ujednačavanje shopping iskustva između stranih i domaćih trgovina. I to samo zbog jednog cilja. Zato što poslovanje kao odraz inovacije koje je u kombinaciji s novim znanjima i informacijama postiže znatno bolje rezultate. I kupci su mnogo zadovoljniji. Trgovac u tom slučaju nije primarno usmjeren na profit već na interese kupaca. A kupac to prepoznaje i cijeni!

 
I baš kao što ekskluzivni proizvodi bivaju u sve većem žarištu, tako je na cijeni i usluga koja kupcu pokazuje da je dobrodošao i da ga se sluša. U ovoj će oazi koja će se protezati na dva kata, kupac u potpunosti moći uživati u blagodatima kozmetičkih proizvoda. Osim što će na donjem katu imati priliku kupiti i doznati sve što ga zanima o pojedinim proizvodima, na gornjem će katu moći potražiti savjete vezane za šminkanje, dobiti uslugu šminkanja, uključiti se u radionice koje vode profesionalne visažistice i slično. Ono što će razlikovati ovaj prostor od drugih prostora na tržištu jest to što nitko još do sada nije razvio ovakav koncept u sklopu kojega se “vizionari” žele fokusirati na novo iskustvo odnosno podizanje kupnje na posve novu razinu. 


Ovo će vam mjesto pomoći da udovoljite svim svojim fantazijama i da se, dok obilazite i otkrivate ono što se skriva na policama, ali i u potpuno moderno opremljenim prostorijama, s kvalitetnom i stručnom uslugom iz make up svijeta, osjećate izuzetno u vlastitoj koži. I da, najvažnije, kroz ono što vidite i čujete jednostavno osvijestite da imate potpuno pravo udovoljiti svojim hedonističkim porivima plutajući u potpuno nekoj novoj make up čaroliji koju ćete uskoro imati priliku doživjeti na adresi Ilica 42. Čarolija koja će vam unijeti pozitivan nemir i dozvati vam misli koje će vam odzvanjati u glavi: Me, myself & I, Ready to wear, Ready to rock ili Just browsing. Za koju se god opciju odlučili, vjerujte nam, nećete pogriješiti! 

Za više informacija posjetite bipa.hr/bipa-backstage. 

Foto: PR

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE