Koje su najčešće greške u isprobavanju parfema prije njegove kupovine?

Svjedočimo kako je hiperprodukcija na tržištu masovnih mirisa donekle uzrokovala zasićenje mirisima i pokrenula sve veću popularnost “nišnih” parfema koji su hrabriji, zavodljiviji, neobičniji, limitirani u količini i nastali kao rezultat autorskog promišljanja osobe koja ih stvara. Svijet parfema pojedinačno izrađenih od visokokvalitetnih sastojaka koji pružaju višeosjetilno iskustvo među prvima u Hrvatskoj približio nam je Borut Mihalić, otvorivši 2013., godine prvu TOP niche parfumeriju u Tomićevoj ulici u Zagrebu. Od tada, TOP niche parfumerija oduševljava izborom malih mirisnih umjetničkih djela na još jednoj zagrebačkoj adresi na Kaptolu 4, u Splitu i kao pop-up store u sklopu Grand Park hotela u Rovinju, a sinoć je u HDLU, u društvu dugogodišnjih klijenata i prijatelja proslavila svoj jubilarni deseti rođendan.

Niche parfumerijska industrija favorizira kreativnost, originalnost i samoizražavanje u odnosu na uobičajene trendove, a na stvaranje mirisa gledaju kao na oblik umjetnosti. Stoga nije slučajnost da je za mjesto proslave odabran HDLU. TOP niche u svojoj ponudi ima preko 85 nišnih brendova, ali Escentric Molecules je od prvog dana svojevrsni DNA ponude najpoznatije hrvatske nišne parfumerije, pa je proslava organizirana u suradnji s navedenim brendom, a domaćini su uz Boruta Mihalića bili i tvorac legendarnih mirisa tzv. “nos” Geza Schoen, kreativni direktor Paul White i komercijalni direktor Juraj Sotošek Rihtarec. U galeriji Bačva, za ovu priliku posebno osvijetljenog HDLU- a, mini izložbom od 29 radova prikazan je put do stvaranja brenda Escentric Molecules, a predstavljena su i nova tri mirisa iz kolekcije M+.



Na ovom mirisnom predstavljanju bila je i naša redakcija, a kako je ovo bila sjajna prilika da malo više otkrijemo o svijetu niche parfema, o ovoj temi smo porazgovarali s Nikol Fragrance!
Sigurni smo da ste barem jednom na TikToku naišli na njezine recenzije koje su najčešće posvećene upravo ovom omiljenom svijetu mirisa! S Nikol smo porazgovarali o razlici između niche parfema i onih s dizajnerskim potpisom, koje su najčešće greške u isprobavanju parfema prije njegove kupovine, a otkrila nam je i svoje parfemske favorite, stoga njezine odgovore saznajte u nastavku!

Što su to niche parfemi i po čemu se oni razlikuju od onih s dizajnerskim potpisom?

Jedna od razlika je ta što iza dizajnerskih parfema stoji brend koji se ne bavi samo parfemima, već najčešće odjećom te su više komercijalni mirisi koji bi se trebali svidjeti svima. S druge strane, niche brendovi proizvode samo parfeme, puno su originalniji, koriste visokokvalitetne sastojke u svojim formulama i više su posvećeni samom mirisu. Uglavnom je riječ o inovativnim, originalnim mirisima, no uvijek postoje iznimke! Po meni je najveća razlika ciljana publika; dizajnerima je u fokusu masa te da predstave parfem koji će dobivati komplimente i stvoriti hype, dok su niche parfemi malo drugačiji, originalniji.

Koje su najčešće greške u isprobavanju parfema prije njegove kupovine?

Najčešća greška jest ta da često isprobavamo previše parfema istovremeno. Teško je doživjeti parfem nakon što smo isprobali prije toga pet ili više drugih mirisa. Također, parfem ne treba birati u žurbi, već si trebamo dati malo vremena. Najbolje je testirati ga u više različitih situacija, i to po nekoliko puta te ga definitivno isprobati i na koži, pustiti 15 do 20 minuta da on ‘odradi svoje’. Moja preporuka je izaći iz parfumerije i isprobati ga na otvorenom prostoru jer dojam može biti u potpunosti drugačiji! Najčešća greška je ta da kada nanesemo parfem ga trljamo po koži, no ono što treba napraviti jest samo ga lagano dotaknuti zglobovima.

Koja tri parfema su nekako tvoj najveći favorit?

Armani Prive rouge malachite, Van Cleef & Arpels Precious Oud, i treći se nekako uvijek mijenja, no trenutno je Escentric Molecules Molecule 04 moj omiljeni odabir!

Armani Prive rouge malachite, Van Cleef & Arpels Precious Oud, Escentric Molecules Molecule 04

Što su to molekularni parfemi i zašto su toliki trend u beauty svijetu?

Riječ je o sintetskim parfemima. Prije su se parfemi radili od prirodnih ulja, dok se sada koriste sintetski materijali. Ovakav tip parfema može biti u potpunosti sintetski ili pak kombinacija. Temeljna razlika između molekularnih parfema i klasičnih jest ta što se molekularni razvijaju u dodiru s kožom te poprimaju nešto drugačiji, individualniji miris. Sve je počelo s brendom Escentric Molecules i njegovim osnivačem koji je zapravo pokretač cijelog ovog novog trenda. Dakle, riječ je o parfemima koji su specifični, minimalistički i pružaju baš svakome osobni potpis jer mirišu na svakoj osobi drugačije!

Koji je nekako najveći mit kada su niche parfemi u pitanju?


Najčešći mit je taj da je riječ o parfemima koji su turbo skupi i da se ne isplate, no nekada su cijene niche parfema i onih dizajnerskih gotovo pa jednake. S druge strane, niche može puno duže trajati jer je snažniji, s kvalitetnijim sastojcima, pa ćete ga u konačnici i manje trošiti.

Foto: PR, Instagram

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE