Porazgovarali smo s Frankom Batelić o njezinom beauty brendu koji je upravo stigao na tržište!

U predivnom ambijentu ateliera Saše Šekoranje predstavljena je Frankly good linija proizvoda, iza koje stoje naša poznata pjevačica Franka i njezin menadžer Siniša Bevanda kao direktor brenda. Mnoga su se poznata lica poput Mije Dimšić, Lane Klingor Mihić, Matije Vuice, Ane Begić Tahiri, Lucije Lugomer, Jelene Perić, Marka Cibocija, Sare Jo okupila kako bi podržali projekt na kojem su Franka i njezin tim radili posljednje tri godine.

„Ovo je vrlo poseban projekt za nas jer smo u njega uložili i srce i dušu. U svakom koraku procesa bio nam je bitan svaki detalj, svakom smo se proizvodu maksimalno posvetili i jedva sam čekala dan kad ću ih moći podijeliti sa svima“, rekla je Franka. Inspiraciju za proizvode pronašli su u Istri – u isto vrijeme cilj je bio ostati autentičan, povezati tradiciju i predivnu Istru koja ima toliko toga za ponuditi.

Franka nam je otkrila da između skincare i make up proizvoda nekako više privatno naginje dobrom i kvalitetnom skincareu, a najdraži Frankly good proizvod iz te kategorije joj je Milky splash, inovativan maslac za skidanje šminke i čišćenje lica: “Ni sa čim drugim ne skidam šminku, pogotovo nakon jako teške šminke koju često zahtijevaju snimanja. Ovo je jedini proizvod koji mi s lakoćom uklanja maskaru!” – govori Franka.

Kada su make up proizvodi u pitanju njezin favorit su definitivno ruževi za usne, pa ih tako bira ovisno o prigodi: “Frankly good Poppy Field ruž za usne mi je brutalan kad se želim malo istaknuti, dok se druge nijanse ruževa za usne prekrasno prilagođavaju baš svakoj boji kože. Od nude nijansi meni savršeno odgovara Fantin Latour, to je nekako moj najdraži odabir.”

Također, pitali smo Franku kojem Frankly good proizvodu predviđa najveću popularnost i status bestsellera: “To je stvarno jako, jako teško predvidjeti zato što svima odgovaraju različite stvari. Za sada se nekako Dune Shimmer istaknuo kao apsolutni favorit, odnosno najbolje su reakcije na njega!”



Uz Franku i Sinišu, okupljenima se obratio i vizažist Karlo Rusan, poznatiji kao Ruka Beauty. Karlo godinama surađuje s Frankom te je dio Frankly good zajednice od samih početaka.

„Svih osam nijansi mat tekućih ruževa birali smo pažljivo kako bi mogli kreirati različite make up izglede. Ono što me posebno veseli kao vizažista su pigmentiranost i postojanost ruževa jer olakšavaju proces njihovog nanošenja. Postojanost ruževa testirali smo skoro dvije godine na Franki, a mislim da sve govori činjenica kako za vrijeme pauza na snimanjima nismo morali popravljati ih“, ispričao je Karlo.



Osim toga, podijelio je i savjet kako postići besprijekoran izgled ruža na usnama. 
„Svakako bih preporučio, a to smo uvrstili i u Frankinu beauty rutinu, da se prije bilo kakvog nanošenja ruža ili sjajila na usne, koristi Milky Smoother koji je odlična podloga za ostale proizvode, a usne čini posebno mekima“, otkrio je poznati vizažist.

Iako je teško izdvojiti samo jedan proizvod, jedan od traženijih je mat Poppy Field ruž za usne, koji je obogaćen hidratantnim prirodnim uljima maslinovog lista i grožđanih sjemenki tako da traje cijeli dan bez osjećaja zatezanja i suhoće. Osim ruževa, posjetitelje su oduševili Milky Splash maslac za uklanjanje šminke i nečistoća s lica, te Milky Smoother Lip Therapy tretman za usne koji obnavlja, hrani i štiti kožu. U tome posebnu ulogu imaju maslinovo ulje koje kožu čini mekom i svilenkastom, ulje sjemenki grožđa koje pomaže u smanjivanju znakova starenja i ožiljaka te kozje mlijeko koje hidratizira i djeluje protuupalno.

 Svi Frankly good proizvodi mogu se kupiti na službenoj Frankly good web stranici, gdje se mogu pronaći i detaljnije informacije o sastojcima proizvoda.

Foto: PR, Instagram

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE