Jeste li već vidjeli vino s najoriginalnijom etiketom koja će vam priuštiti sate zabave?

Kad je riječ o dobrom vinu i još boljem dizajnerskom riješenju odmah smo zainteresirani. Ako do sada niste uočili etiketu prvoklasnog hrvatskog vina koje vas potiče da budete kreativni, ovo je članak za vas. Naime, radi se o na prvi pogled jako minimalističkom i ne pretjerano uzbudljivo pristupu brendiranja proizvoda, no ako obratite malo više pažnje bit ćete oduševljeni. Bračka vina Stina i uspješna marketinška agencija Bruketa&Žinić&Grey stvorili su bocu jednostavnog izgleda iza kojeg stoji puno značenja.

Vina Stina su i prije uspješno surađivala s poznatom marketinškom agencijom na dizajnu svojih boca koji se sastoji od obične bijele etikete, odnosno etiketa načinjene od debljeg papira, a njezina namjera je da svakoga potakne da personalizira svoju bocu. Prije nekoliko dana kreirali su novu verziju koja osim obične bijele podloge, sada ima četveroslojnu etiketu koja dočarava ekstremni nagib vinograda. Tako svi koji se na njoj kreativno izražavaju imaju jedan izazov, a to je da kreiraju u skladu s kosinama na etiketi, baš kao i vinari u vinogradu Stina Plavac mali Stipančić, stoji u opisu idejnog riješenja.

Praznina koja inspirira!

Ideja da vino treba inspirirati došla je iz okoliša u kojem ono i nastaje, surova praznina kamena svojstvenog otocima stoljećima je tjerala stanovnike istih da uz pomoć kreativnosti prežive. Sada je to savršeno prikazano na bijelom platnu koje poziva svih da se kreativno izraze, a koristiti možete apsolutno sve tehnike, pa čak i kapljicu ovog vrhunskog Plavca malog. Ovaj dizajn zaista cijeni proces i trud koji je potreban da se izradi jedan kvalitetan proizvod kao što je vino Stina, a unatoč ozbiljnoj poruci njegova vanjština nas potiče da ostanemo zaigrani i kreativni.

Foto: Instagram

NAJNOVIJE

IZ RUBRIKE